anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum se joaca conquiztador?

Răspuns Câştigător
| PeAfara a răspuns:


ConQUIZtador este un joc de quiz pe internet cu elemente de strategie, care se joaca în grupuri de 3 jucători, pe o hartă impartiţă in 12-20 teritorii.
Scopul jocului e ocuparea teritoriilor pe baza cărora se da puncte. Câştigă cel care are mai multe puncte la sfârşitul jocului.
Lupta pentru teritorii nu se face cu arme, ci prin intermediul răspunsurilor date la întrebările din joc.

Runda I.: Împărţirea teritoriilor de bază

Teritoriul este dat automat în jocul de Blitzkrieg de către sistem. Poziţia lui pe hartă este aleasă de către jucător numai la jocul de cucerire. Teritoriile de bază nu pot fi învecinate si valorează 1000 puncte.

Runda II. : Împărţirea teritoriilor libere

În această rundă jucătorii luptă pentru ocuparea teritoriilor libere.
În fiecare rundă punem o întrebare de răspuns rapid aproximat celor 3 jucători. Răspunsul întotdeauna va fi un număr întreg, pozitiv. Jucătorii au la dispoziţie 10 secunde pentru a scrie răspunsul (estimativ). Câştigă cel care a scris răspunde mai corect, mai aproape de realitate. În cazul in care au fost mai multe răspunsuri corecte (sau la fel de apropiate faţă de realitate), câştigă cel care a dat răspunsul cel mai rapid.
Câştigătorul poate sa-si aleagă două teritorii, iar cel de pe locul doi, un teritoriu. Se pot alege numai teritorii învecinate cu teritoriul deja ocupat (sau teritoriul de bază). Dacă nu mai sunt teritorii libere în vecinătate, atunci oricare teritoriu liber poate fi ales. Jucătorii au 10 secunde pentru alegerea teritoriului, peste acest timp, programul le va alege întâmplător. Pentru fiecare teritoriu jucătorii primesc câte 200 de puncte. 3 teritorii reprezintă teritoriile de bază atribuite automat jucătorilor, apoi urmează 4 runde de întrebări rapide, în care se ocupă restul de 12 teritorii rămase libere după ocuparea teritoriilor de bază.


Runda III. : Război

De aici încolo, jucătorii se luptă pentru ocuparea teritoriilor (si acapararea punctelor) de la ceilalţi jucători.
Runda conţine trei ture de joc, în fiecare tură un jucător poate să atace doar o singură dată. In primele două ture, ordinea după care se ataca va fi prin tragere la sorţi.
In primul tur a Războiului, jucătorii pot sa atace numai teritorii vecine cu imperiul lor, dar nu teritoriul lor de bază.
În timp ce atacatorul si apărătorul se luptă, al treilea jucător va fi numai observator.
Descrierea luptei:
Atacatorul si apărătorul trebuie sa răspundă la aceeaşi întrebare. Au 15 secunde, ca sa aleagă răspunsul corect dintre cele 4 răspunsuri. Numai un singur răspuns este corect.

Apărătorul câştigă dacă atacatorul greşeşte răspunsul (sau nu răspunde)
Atacatorul câştigă dacă răspunde corect şi apărătorul
Dacă amândoi răspund corect atunci departajarea se face după o întrebare cu răspuns intuitiv


Dacă atacatorul câştigă, ocupă regiunea apărătorului. Apărătorul pierde valoarea actuală a regiunii, valoarea regiunii devine de 400 puncte care îi sunt atribuite atacatorului. Pe parcursul jocului, aceasta teritoriu va avea valoarea de 400 de puncte.
Dacă apărătorul răspunde corect, acesta primeşte 100 puncte bonus.
In turul al doilea al Războiului, se pot ataca si teritorii de bază, dacă ele sunt vecine cu imperiul atacatorului.
La atacul regiunii de bază, atacatorul trebuie să doboare toate cele 3 turnuri ale cetăţii. Dacă atacatorul câştigă o bătălie, şi doboară un turn, atunci atacul continuă, până ce doboară toate turnurile, sau pierde o bătălie.
Dacă atacatorul a doborât şi ultimul turn, ocupă regiunea de bază a apărătorului, si primeşte toate regiunile (si valoarea lor în puncte) a învinsului. Apărătorul va fi eliminat din joc. Dacă se atacă un teren de bază (cetate) în care turnurile sunt deja doborâte, ele nu trebuie doborâte încă o dată. Cetatea cu turnurile doborâte si aşa valorează 1000 de puncte proprietarului, iar dacă aceasta va fi ocupată de al treilea jucător, ii va valora numai 400 de puncte.

In ultimul tur a Războiului, ordinea de atac a jucătorilor va fi în functie de punctele cumulate până aici (prima dată cel care are cele mai multe puncte). Acum oricare regiune se poate ataca, având speranţa să câştige jocul chiar si cel cu punctele cele mai puţine (cu ocuparea unui teren de bază)


Întrebare de departajare

În cazul in care la sfârşitul jocului (după ultimul tur al Războiului) mai mulţi jucători sunt la egalitate (au acelaşi nr. de puncte), atunci cu o întrebare de tip răspuns intuitiv vor decide ordinea finală.


Jocul conţine 4 runde:

I. Alegerea regiunii de bază
II. Cucerirea
III.Împărţirea teritoriilor libere
IV. Război

Runda I. : Alegerea regiunii de bază

Jucătorii, unul după altul, îşi aleg regiunea de bază. Regiunile de bază nu pot fi învecinate şi valorează 1000 puncte.
Runda II. : Cucerirea

Jucătorii îşi aleg o regiune învecinată si, dacă răspund corect la întrebare, o ocupă. Regiunea astfel dobândită valorează 200 puncte.
Această rundă conţine maxim 6 ture. Din fair-play, ordinea jucătorilor în fiecare rundă este diferită.
Runda III. :Împarţirea teritoriilor libere

În fiecare tură, punem o întrebare de tip răspuns intuitiv celor 3 jucători. Câştigătorul îşi alege o regiune.
Regiunile astfel dobândite valorează 300 puncte. Această rundă ţine până se ocupă toate regiunile.

Runda IV. : Război

În fiecare tură un jucător poate să atace doar o singură dată. Atacatorul şi apărătorul trebuie să răspundă la aceeaşi întrebare cu mai multe variante de răspuns:

Apărătorul câstigă dacă atacatorul greşeşte răspunsul
Atacatorul câştigă dacă răspunde corect iar apărătorul greşit
Dacă amândoi răspund corect, atunci departajarea se face după o întrebare cu răspuns intuitiv

Dacă atacatorul câstigă, ocupă regiunea apărătorului. Apărătorul pierde valoarea actuală a regiunii, valoarea regiunii devine de 400 puncte, care îi sunt atribuite atacatorului.
Dacă apărătorul răspunde corect (atacatorul greşeşte), acesta primeste 100 puncte bonus. Bonusul de apărare e marcat separat şi se anuleaza în cazul pierderii regiunii.

Atacul are două variante specifice: atacul regiunii de bază şi construcţia cetăţii.

Atacul regiunii de bază
Atacul devine posibil când regiunea imediat învecinată a fost ocupată.
Atacatorul trebuie să doboare cele 3 turnuri ale cetaţii (astfel sunt 3 ture într-o bătălie).
Dacă atacatorul pierde se încheie batalia, dar turnurile doborâte în urma unui atac nu necesită un nou atac.
Dacă se ocupă regiunea de bază al unui jucător acesta este eliminat, iar atacatorul primeşte toate regiunile ( şi valoarea lor în puncte) învinsului

Construcţia cetăţii
Ai posibilitatea reconstruirii turnurilor doborâte, în acest caz trebuie sa îţi "ataci" regiunea de bază, propria ta regiune.

Razboiul durează maxim 6 ture. Ordinea jucătorilor ( din motive de fair-play) şi ordinea turelor este aleatoare
Rezultatul războiului

La finalul jocului conform punctelor adunate, avem locurile 1, 2, 3.
Egalitatea nu este posibilă, în acest caz departajarea se face în urma unei întrebări de rapiditate şi precizie.
Dacă este departajare între toţi cei 3 adversari, primul primeşte 20 de puncte şi o stea (sau i se anulează un cap de mort), al doilea primeşte 10 puncte şi al treilea primeşte un cap de mort.


Joc -> Separeu

Jucătorii care doresc să joace la Separeu, trebuie să urmeze următoarele etape:
1. Clic pe Separeu.
2. Clic pe Separeu nou.
3. Aveţi posibilitatea să vă alegeţi jucători din listă, Oricine sau Robot.
Dumneavoastră trebuie să vă alegeţi 2 adversari, din opţiunile mai sus amintite, după care daţi clic pe Mai departe.
4. Alegeţi harta pe care doriţi să jucaţi dând Clic pe imaginea hărţii
5. Clic pe Creare separeu.
6. Separeul fiind creat, rămâne ca oponenţii să mai accepte invitaţia, intrând la rândul lor la Separeu şi dând click pe Intrare Invitati verbal

2 răspunsuri:
| Bella_3635 a răspuns:

Iti faci cont, intri in joc si dai tot ce ai mai bun din tine pentru a raspunde intrebarilor de cultura generala!

| esterad47 a răspuns:

Simplu.iti faci cont dupa acea dai pe intra, si ai terminat.cuplacere

Întrebări similare