| xenawarrior a întrebat:

Bună!
Am cumpărat din aplicația Wizz Air 2 bilete dus-întors Buc-Viena pentru luna iulie. Mi s-a emis rezervarea (factura) pe mail, însă cu numele incomplet, ca pe profilul aplicației, iar pentru a doua persoana, inversat (prenume-nume). De asemenea, e trecuta la adresă doar județ și un cod poștal (datele de pe profilul aplicației).
Întrebarea mea este, știe cineva, ar tb să sun la WizzAir să rog corectarea numelor, să dau o adresa completa din buletin? Sau se va efectua de către ei o înregistrare mai amănunțită?
Nu am mai cumpărat niciodată. Mulțumesc!

3 răspunsuri:
anonim_4396
| Anonim a răspuns:

Trebuia sa astepti, pana in iulie mai sunt cîteva luni, de ce te ai grabit? Mergi la agentie daca au vreun sediu fizic nu numai online si vorbeste cu ei, numai ei pot rezolva situatia, nu stim cum vor proceda ei si daca se va efectua o inregistrare mai amanuntita, daca au un numar de telefon suna i luni dimineață si intreaba i, spune le ca ai cumpărat biletele din aplicatie si sa gresit la completarea numelui tau si persoanei cu care calatoresti, si ai vrea sa remediezi situatia inainte de a pleca in Viena.

| Yes a răspuns (pentru anonim_4396):

"de ce te-ai grăbit"...wow, ce sfat util. Mai pune și câte un punct când scrii.

| xenawarrior explică:

Menționez ca check-in-ul pentru acest zbor se deschide în iunie. Ma gândeam ca acela este foarte important în ceea ce privește datele personale.