| AgnRamona a întrebat:

Bună TPU.
Am cumpărat bilete de avion de pe net pe e Sky Wizz Air (nu știu dacă sunt una și aceeași companie). Am cumpărat bilete plecare în 10 și întoarcere în 14. După care mi-am dat seama că e prea puțin timp și am găsit opțiunea de a modifica rezervarea, puteam să schimb data plecării, am schimbat data plecării în 7 iulie, am plătit pentru schimbarea asta 552 de lei dar când am primit confirmarea nu mai spunea nimic în ultimul email de întoarcere, spunea doar plecare în data de 7 și când dădeam la detaliile rezervării din 7 scria undeva și ceva de total 1200 lei care habar nu am ce total și de unde. Deci în final nu știu dacă e plătită și tot plecarea din 7 dacă plec în 7 am bilet de întoarcere cel din 14? Sau a rămas valabilă rezervarea de 10-14 dus întors? Dacă merg la aeroport mă va ajuta cineva sau vor spune că totul se face online? Și când intru pe aplicația Wizz Air îmi da " my booking" acolo găsesc rezervarea din 7 iulie, iar când intru pe aplicația esky îmi da rezervarea din 10 până în 14 cu dus întors.

2 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Dă te înveți minte să mai faci rezervări prin revânzători în loc să intri direct pe pagina companiei aeriene. Ca să fie mai scump și mai complicat, nu?
La suport sunt varză și unii, și alții.
Caută totuși să o lămurești direct cu Wizz.

| RaduRobertRO a răspuns:

Cam aiurea, eu zic sa suni sau sa scrii la suport, nimeni nu poate intui ce s-a intamplat de fapt in aplicatia lor.