Ai şi tu o întrebare ? Pune-o aici
 
2784171intrebari
Ultimele intrebari
Twitter
micşorează boxul
Categorii
micşorează boxul
Blogul tău poate ajuta
TRAFIC
30 Oct
SATI 291.357AFISARI
160.638VIZITE
145.067V. UNICI
30 Ianuarie 2009
.Mr.Mike. intreaba:

Dupa cand timp dupa tratamentul cu citostatice(timp de 4 aluni) va creste parul(ma refer cand va fi ''periuta'')? am o ruda bolnava de cancer mamar care m-a intrebat, va rog sa-mi raspundeti! Multumesc mult.Sanatate tuturor!



Urmareste intrebarea Adauga la favorite
Ce nota dai intrebarii?
Atentie! Problemele de natura medicala sunt probleme serioase care necesita asistenta/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativa si in nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare va recomandam sa apelati la personal medical specializat atat pentru diagnosticare, cat si pentru tratament.
  • Raspuns castigator
    31 Ianuarie 2009 21:29
    Antonia_4818 a răspuns:

    Draga mike1993, ti-am mai spus, depinde de la caz la caz! La unele femei, in general la cele tinere, al caror organism are un sistem imunitar mai puternic, se regenereaza mai repede, la celelalte, mai in varsta..., mai incet sad..., si nu mai creste la fel..., creste mai incet, mai rar, aspru... sad Radioterapia, citostaticele au influenta si asupra celulelor sanatoase din organism..., si dureaza..., mai ales ca organismul lupta din rasputeri cu aceasta boala ingrozitoare... sad. Sfatul meu este ca doamnei sa i se asigure un climat armonios, sa fie asigurata de toata dragostea si sprijinul celor din jur (nu ma indoiesc ca nu ar fi asa! ) sa i se abata, pe cat posibil gandul de la boala, ...pe cat posibil, sad. Parul va creste, dar nu ma pot pronunta special in cazul dansei... sad E o perioada grea, trebuie sa ramana puternica si sa invinga boala! Parul, foarte important pentru orice femeie, ar trebui sa ramana pe locul doi acum..., el va creste, dar trebuie invinsa boala! Fruntea sus..., gandire pozitiva... si pana una alta... o peruca potrivita... sad Imi pare rau... sad Din tot sufletul ii doresc insanatosire grabnica!

  • 17 răspunsuri RSS raspunsuri)
  • 30 Ianuarie 2009 23:17
    Antonia_4818 a răspuns:
    Mike 1993 - depinde de la caz la caz, in functie de capacitatea de regenerare celulara a fiecarui organism in parte, de sistemul imunitar al fiecarui om... Cunosc cateva doamne ( imi sunt paciente ) si au aceesi problema! La fiecare a crescut ( intre primele sedinte, la o doamna, mai repede, apoi mai greu... sad si cam rar, continua tratamentul ) altfel, fie des si cret, fie mai rar si mai aspru...depinde... Urmaresc evolutia doamnelor si cum li se regenereaza parul, cat de repede... si iti spun! Multa sanatate doamnei!
  • 31 Ianuarie 2009 21:37
    Antonia_4818 a răspuns:
    Multumesc! Oricum, sper sa mai primesti raspunsuri folositoare si mai concrete decat ti-am raspuns eu! Ideal ar fi daca ti-ar raspunde o persoana in cauza, o doamna care sa fie castigatoare in lupta cu boala!
  • 30 Ianuarie 2009 22:51
    .Mr.Mike. explică:
    multumesc mult oliana.Sanatate multa tie si familiei tale!
  • 31 Ianuarie 2009 07:46
    .Mr.Mike. explică:
    Alessa si dupa parerea ta cam in cat timp creste? si ruda mea a facut o depresie din cauza bolii si de asta tot intreb ca sa pot sa-i raspund sa se mai linisteasca.Multumesc mult pentru rasp! Multa sanatate si tie!
  • 31 Ianuarie 2009 21:32
    .Mr.Mike. explică:
    Multumesc mult alessa! o sa declar raspunsul tau castigator.multumesc incaodata!
  • 31 Ianuarie 2009 21:40
    .Mr.Mike. explică:
    Problema e ca nu prea sunt castigatori... dar am pus-o in legatura cu mai multe bolnave de cancer.
  • 14 Decembrie 2009 15:35
    .Mr.Mike. explică:
    @Fata de 15 ani.
    Parul tau ca incepe sa creasca cam dupa 2 saptamana. dupa terminarea completa a citostacelor.Va fi sub forma unui puf dar dupa aceea isi va revenii si vei avea din nou par normal.Iti doresc multa sanatate si lupta sa te faci bine! Daca mai ai intrebari despre citostatice nu ezita sa le pui aici! Incaodata iti urez multa sanatate!
  • 2 Februarie 2009 18:33
    vlad_8452 a răspuns:
    E adevărat că-i va creşte un păr ondulat şi bogat; la fel de adevărat este că aceasă problemă trebuie să fie pe locul doi. O persoană foarte apropiată şi-a revenit cu ajutorul cărţilor, dar cel mai important este sprijinul sufletesc al rudelor. Dacă aş primi un ID, i-aş putea recomanda multe lecturi folositoare. Cel mai important însă e, aşa cum s-a mai spus, să gândească pozitiv! Şi tocmai aici vine lectura în ajutor. Multă sănătate să dea Dumnezeu!
  • 1 Mai 2011 21:10
    andrei213 a răspuns:
    Mie mi-a cazut parul dar nu in totalitate,dar nu asta este problema. Noi suntem niste COBAY,in Romania doctorii sunt f. slabi, nu au vocatie de cercetatori, ci doar de ciubucari.Fac de 4 luni citostatice cate 4 zile consecutive pe luna, dar timp de 20 zile de la administrarea seului imi vine sa ma urc pe pereti.Sunt mai mult moarta decat in viata. Nu cred ca mai rezist. Imi vine sa ma spanzur de starea de depresie si de disconfort ce imi este creata de citostatice.Cred ca nu ma mai duc Stie cineva ce efecte voi avea daca intrerup tratamentul? Vreau niste raspunsuri bazate pe adevar, nu presupuneri. Am cancer mamar si este adevarat ca nodulul acela s-a diminuat cam1/2 din circumferinta. Precizez ca nu ma durea inainte de tratament. Va rog sa nu -mi raspundeti in mod lamentabil.\, daca nu va pricepeti. MULTUMESC.
  • 4 Mai 2011 17:17
    andrei213 a răspuns:
    Bunicamiu a gasit situ asta si eu eram logat pe el si la pus pe el dracu sa inceapa sa scrie
  • 30 Ianuarie 2009 22:46
    Raspuns anonim:
    dureaza mai mult decat daca s-ar fi ras in cap. poate in jur de o luna, dar ii va creste un par ondulat si des, o frumusete. spune-i sa nu se mai gandeasca la asta, ci la faptul ca acum este bine si ii va creste un par foarte frumos. sa-i multumeasca lui Dumnezeu. ii doresc multa sanatate.
  • 11 Iulie 2009 23:19
    Raspuns anonim:
    Mie nu mi-a mai crescut părul nici după două luni, nici măcar nu se vede că ar avea de gând. Ana
  • 14 Decembrie 2009 15:27
    Raspuns anonim:
    Am 15 ani si se pare ca am Sindromul hodgkin...si fac niste citostatice as dori daca s-ar putea sa stiu despre cresterea parurui, in cat timp (stiu ca depinde de fiecare persoana in parte)dar sunt curioasa...multumesc anticipat
  • 17 Martie 2010 19:21
    Raspuns anonim:
    Si eu am o sora bolnava, care a facut citostatice. In 2-3 luni i-a crescut parul.
  • 22 Ianuarie 2011 10:56
    Raspuns anonim:
    Tata a fost operat de cancer in gat a facut raze si dupa raze au zis sa faca si 5 citostatice pentru siguranta o sa ii cada parul - o cunostinta care a facut doar 5 a zis ca nu i-a cazut parul e posibil. multumesc. Roxi
  • 18 Iunie 2011 02:04
    Adisor9 a răspuns:
    Fdf
  • 13 Februarie 2009 22:38
    caenoc2005 a răspuns:
    Eu am facut citostatice timp de 4 luni(8 sedinte) SI AM DESCOPERIT UN MOD IN CARE SA NU IMI CADA PARUL(mi-a cazut putin, in anumite zone, dar neobservabil). am folosit(si sunt prima persoana din romania, din cate am inteles) niste casti care sunt inghetate la -32 C si iti creeaza vasoconstrictie la nivelul scalpului, astfel incat medicamentul nu mai ajunge la acel nivel.nu exista consecinte pe termen lung(spun asta pentru ca sunt folosite in alte tari din 1993). sper sa nu mai fie nevoie si de alte sedinte la ruda ta, dar in caz ca are nevoie, iti dau detalii cu cea mai mare placere.In plus, am facut tratament cu anumite produse de la aloe vera(si nu eram deloc de acord cu ele inainte)si nu mi-a fost asa de rau ca altora in timpul tratamentului.
    in schimb, chiar daca nu mi-am pierdut parul in timpul chimioterapiei, radioterapia mi-a atins si ceafa si mi-a cazut parul putin la acest nivel.As vrea sa stiu daca stie cineva daca si sand se regenereaza dupa acest tratament.va multumesc