| anonima9010 a întrebat:

Buna am nevoie urgent de o compunere in limba engleza despre turism daca se poate sa aiba si traducerea am nevoie de ea pentru le engleza deorece am nevoie de o nota mai mare ca am doar 7 multumesc!

2 răspunsuri:
| Deeaaaaaaaaaaaa a răspuns:

Romana :

Turismul constituie un sector economic pe cât de recent pe atât de complex şi dinamic. Piaţa turistică reprezintă spaţiul în care se confruntă cererea cu oferta turistică.
Crearea ofertei turistice, respectiv întocmirea programelor destinate turiştilor străini, este operaţiunea care necesită un studiu permanent în aria preferinţelor turiştilor pentru ca aceasta să devină prin conţinut atractivă şi, în consecinţă, valorificabilă.
Organizatorii de călătorii turistice concep oferta de programe şi prestaţii destinate turiştilor sosiţi în România, atât în baza contractelor externe cât şi pe cont propriu sau cu diverse motivaţii, luând în considerare interesele de vacanţă, cerinţele diferitelor naţionalităţi ale călătorilor, vârsta, sexul, profesia, bugetul de vacanţă, etc.
Pluralitatea intereselor călătoriei determină şi gama diversă de programe pe care o agenţie de turism le poate prezenta pentru a fi valorificate direct turiştilor; programele sunt supuse permanent schimbării şi transformării calitative pentru a fi permanent interesante.
Pentru constituirea unei oferte care să suscite interes, considerăm că este oportun ca specialiştii din „Departamentul de programe" să aibă permanent în atenţie următoarele elemente:
- satisfacerea trebuinţelor materiale şi spirituale ale turiştilor;
- studierea preferinţelor turiştilor pe naţionalităţi;
- luarea în considerare a motivaţiilor turistice;
- asigurarea, în conţinutul programelor, a unor elemente cu particularităţi distincte, în scopul individualizării şi particularizării acestora în sfera generală a pieţelor turistice;
- implicarea în realizarea programelor şi a celorlalte sectoare şi ramuri care concură la derularea lor (transporturi, cultură, sport, agricultură, industriile pentru consum turistic, etc.);
- îmbinarea mai multor elemente de atractivitate turistică;
- selecţionarea unui personal cu aptitudini speciale în desfăşurarea programelor turistice;
- realizarea şi derularea programelor având permanent în vedere respectul faţă de consumator.
Gama ofertei de prestaţii şi programe destinate turiştilor este dificil de clasificat însă, în continuare, vom încerca să facem o prezentare generală a ofertei de prestaţii complementare româneşti cu accent pe zonele cu o circulaţie turistică internaţională mai ridicată.


1.2.Conţinutul ofertei de prestaţii turistice suplimentare româneşti

Până în anul 1990 agenţiile de turism internaţional utilizau pentru valorificarea prestaţiilor „tariful turistic general", întocmit anual de Ministerul Turismului.
În acest catalog, erau prezentate reglementări în vigoare care priveau turismul din România, tarifele pentru serviciile turistice, valabile pentru toate zonele turistice din ţară, respectiv: tarife de cazare, masă, transport, închirieri autoturisme cu şi fără şofer, excursii şi tururi ale României, congrese şi manifestări internaţionale, servicii de ghid, taxe de staţionare, intrare muzee, etc.
După anul 1990, ultimul an al apariţiei acestui catalog, operatorii de turism şi-au constituit propriile programe şi tarife de vânzare.
Aruncând o privire generală asupra ofertei destinată turiştilor străini, într-o perioadă cu circulaţie internaţională deosebită (anii 1975-1976), putem aprecia că aceasta s-a orientat, cu precădere, în următoarele direcţii:
a.- Punerea în valoare a patrimoniului geografic din zonele de interes turistic, prin realizarea unor programe de excursii, vizite, tururi, drumeţii având ca motivaţie principală interesul pentru diversitatea şi armonia formelor de relief, aspect ce situează România printre ţările cele mai favorizate, cu posibilităţi de practicare a unui „turism total" ( montan, de litoral, tratament, fluvial, maritim, pe lacuri interioare, vizite la peşteri, turism de vânătoare, pescuit, rural etc.)
Atracţia pe care o reprezintă Munţii Carpaţi s-a materializat prin organizarea de programe specifice, precum, drumeţii pe trasee montane marcate, cure de teren, alpinism, acţiuni de orientate turistică, programe pentru amatori şi profesionişti, având conţinut descoperirea mediului, florei, faunei, formaţiunilor geologice etc.

Turismul constituie un sector economic pe cât de recent pe atât de complex şi dinamic. Piaţa turistică reprezintă spaţiul în care se confruntă cererea cu oferta turistică.
Crearea ofertei turistice, respectiv întocmirea programelor destinate turiştilor străini, este operaţiunea care necesită un studiu permanent în aria preferinţelor turiştilor pentru ca aceasta să devină prin conţinut atractivă şi, în consecinţă, valorificabilă.
Organizatorii de călătorii turistice concep oferta de programe şi prestaţii destinate turiştilor sosiţi în România, atât în baza contractelor externe cât şi pe cont propriu sau cu diverse motivaţii, luând în considerare interesele de vacanţă, cerinţele diferitelor naţionalităţi ale călătorilor, vârsta, sexul, profesia, bugetul de vacanţă, etc.
Pluralitatea intereselor călătoriei determină şi gama diversă de programe pe care o agenţie de turism le poate prezenta pentru a fi valorificate direct turiştilor; programele sunt supuse permanent schimbării şi transformării calitative pentru a fi permanent interesante.
Pentru constituirea unei oferte care să suscite interes, considerăm că este oportun ca specialiştii din „Departamentul de programe" să aibă permanent în atenţie următoarele elemente:
- satisfacerea trebuinţelor materiale şi spirituale ale turiştilor;
- studierea preferinţelor turiştilor pe naţionalităţi;
- luarea în considerare a motivaţiilor turistice;
- asigurarea, în conţinutul programelor, a unor elemente cu particularităţi distincte, în scopul individualizării şi particularizării acestora în sfera generală a pieţelor turistice;
- implicarea în realizarea programelor şi a celorlalte sectoare şi ramuri care concură la derularea lor (transporturi, cultură, sport, agricultură, industriile pentru consum turistic, etc.);
- îmbinarea mai multor elemente de atractivitate turistică;
- selecţionarea unui personal cu aptitudini speciale în desfăşurarea programelor turistice;
- realizarea şi derularea programelor având permanent în vedere respectul faţă de consumator.
Gama ofertei de prestaţii şi programe destinate turiştilor este dificil de clasificat însă, în continuare, vom încerca să facem o prezentare generală a ofertei de prestaţii complementare româneşti cu accent pe zonele cu o circulaţie turistică internaţională mai ridicată.


1.2.Conţinutul ofertei de prestaţii turistice suplimentare româneşti

Până în anul 1990 agenţiile de turism internaţional utilizau pentru valorificarea prestaţiilor „tariful turistic general", întocmit anual de Ministerul Turismului.
În acest catalog, erau prezentate reglementări în vigoare care priveau turismul din România, tarifele pentru serviciile turistice, valabile pentru toate zonele turistice din ţară, respectiv: tarife de cazare, masă, transport, închirieri autoturisme cu şi fără şofer, excursii şi tururi ale României, congrese şi manifestări internaţionale, servicii de ghid, taxe de staţionare, intrare muzee, etc.
După anul 1990, ultimul an al apariţiei acestui catalog, operatorii de turism şi-au constituit propriile programe şi tarife de vânzare.
Aruncând o privire generală asupra ofertei destinată turiştilor străini, într-o perioadă cu circulaţie internaţională deosebită (anii 1975-1976), putem aprecia că aceasta s-a orientat, cu precădere, în următoarele direcţii:
a.- Punerea în valoare a patrimoniului geografic din zonele de interes turistic, prin realizarea unor programe de excursii, vizite, tururi, drumeţii având ca motivaţie principală interesul pentru diversitatea şi armonia formelor de relief, aspect ce situează România printre ţările cele mai favorizate, cu posibilităţi de practicare a unui „turism total" ( montan, de litoral, tratament, fluvial, maritim, pe lacuri interioare, vizite la peşteri, turism de vânătoare, pescuit, rural etc.)
Atracţia pe care o reprezintă Munţii Carpaţi s-a materializat prin organizarea de programe specifice, precum, drumeţii pe trasee montane marcate, cure de teren, alpinism, acţiuni de orientate turistică, programe pentru amatori şi profesionişti, având conţinut descoperirea mediului, florei, faunei, formaţiunilor geologice etc.


Engleza:

Tourism is an economic sector as recently as complex and dynamic. Space tourism market is facing tourism supply and demand.
Creating tourism, namely preparing programs for foreign tourists, is the operation which requires a permanent study area tourist preferences for the content to make it attractive and therefore recoverable.
Tourist travel organizers offer design programs and benefits for tourists arriving in Romania, both external and contracts on their own or with different motivations, taking into account the interests of holiday travelers requirements of different nationalities, age, sex, occupation, budget vacation, etc.
Plurality of interests determines journey diverse range of programs that a travel agency can produce to be sold directly to tourists, programs are always subject to change and qualitative transformation always be interesting.
To constitute an offer to attract interest, we consider it appropriate specialists' programs department "have standing to attention following elements:
- Material needs and spiritual satisfaction of tourists;
- Studying the preferences of tourists by nationality;
- Consideration of tourist motivations;
- Ensuring the content of programs, some elements distinct features, individualization and customization to their general area tourism markets;
- Involvement in implementing programs and other sectors and industries that contribute to their development (transport, culture, sports, agriculture, tourism consumer industries, etc.).
- Combination of several elements tourist attraction;
- Selection of personnel with special skills in conducting tourism programs;
- Development and execution of programs permanently with respect to the consumer.
Offer range of services and programs for tourists is difficult to classify but still, we try to make an overview of the Romanian offer additional benefits with a focus on areas with higher international tourist traffic.


1.2. ABOUT additional tourism benefits Romanian

By 1990, international travel agencies used to capitalize the benefits "general tourist rate", prepared annually by the Ministry of Tourism.
In this catalog, were shown regulations in force on tourism in Romania, charges for travel services, available to all tourist areas of the country, such as: rates of accommodation, transport, car rental with or without driver, excursions and tours of Romania, congresses and international events, guide services, parking fees, entrance museums, etc.
After 1990, the last year of the publication of this catalog, tour operators have set up their own programs and selling rates.
Taking an overview of supply for foreign tourists, in particular international circulation period (years 1975-1976), we can say that it has focused, mainly, on the following lines:
a - Highlighting the geographical heritage of tourist areas, conducting programs of tours, visits, tours, hiking with the main motivation for interest relief diversity and harmony, something that places Romania among the countries most favored, with opportunities to practice a "total travel" (mountain, coastal, treatment, river, sea, inland lakes, visits to caves, hunting tourism, fishing, rural, etc.).
Attraction which is reflected by the Carpathian Mountains to specific programs, such as, hiking on marked trails, field courses, mountaineering, tourist-oriented actions, programs for amateurs and professionals, with content discovery environment, flora, fauna, parties geological etc.

Tourism is an economic sector as recently as complex and dynamic. Space tourism market is facing tourism supply and demand.
Creating tourism, namely preparing programs for foreign tourists, is the operation which requires a permanent study area tourist preferences for the content to make it attractive and therefore recoverable.
Tourist travel organizers offer design programs and benefits for tourists arriving in Romania, both external and contracts on their own or with different motivations, taking into account the interests of holiday travelers requirements of different nationalities, age, sex, occupation, budget vacation, etc.
Plurality of interests determines journey diverse range of programs that a travel agency can produce to be sold directly to tourists, programs are always subject to change and qualitative transformation always be interesting.
To constitute an offer to attract interest, we consider it appropriate specialists' programs department "have standing to attention following elements:
- Material needs and spiritual satisfaction of tourists;
- Studying the preferences of tourists by nationality;
- Consideration of tourist motivations;
- Ensuring the content of programs, some elements distinct features, individualization and customization to their general area tourism markets;
- Involvement in implementing programs and other sectors and industries that contribute to their development (transport, culture, sports, agriculture, tourism consumer industries, etc.).
- Combination of several elements tourist attraction;
- Selection of personnel with special skills in conducting tourism programs;
- Development and execution of programs permanently with respect to the consumer.
Offer range of services and programs for tourists is difficult to classify but still, we try to make an overview of the Romanian offer additional benefits with a focus on areas with higher international tourist traffic.


1.2. ABOUT additional tourism benefits Romanian

By 1990, international travel agencies used to capitalize the benefits "general tourist rate", prepared annually by the Ministry of Tourism.
In this catalog, were shown regulations in force on tourism in Romania, charges for travel services, available to all tourist areas of the country, such as: rates of accommodation, transport, car rental with or without driver, excursions and tours of Romania, congresses and international events, guide services, parking fees, entrance museums, etc.
After 1990, the last year of the publication of this catalog, tour operators have set up their own programs and selling rates.
Taking an overview of supply for foreign tourists, in particular international circulation period (years 1975-1976), we can say that it has focused, mainly, on the following lines:
a - Highlighting the geographical heritage of tourist areas, conducting programs of tours, visits, tours, hiking with the main motivation for interest relief diversity and harmony, something that places Romania among the countries most favored, with opportunities to practice a "total travel" (mountain, coastal, treatment, river, sea, inland lakes, visits to caves, hunting tourism, fishing, rural, etc.).
Attraction which is reflected by the Carpathian Mountains to specific programs, such as, hiking on marked trails, field courses, mountaineering, tourist-oriented actions, programs for amateurs and professionals, with content discovery environment, flora, fauna, parties geological etc.

| RainboyDash a răspuns:

Nu se fac teme pe TPU