| trocki123 a întrebat:

Am o problema mai delicata. In clasele 1-8, eram un elev model, aveam note foarte mari. Totul s-a shimbat cand am ajuns la liceu. Am intrat la mate info(am ales mai mult fiindca nu eram hotarat ce vreau cu adevarat). Asadar, pe clasa a 9 a parca am simtit o descatusare si am lasat-o mai moale.Mergeam la scoala, mai mult sa ma vad cu colegii si sa treaca timpul, dar multe lucruri nu prea am invatat, desi notele mele nu sunt tocmai rele nici acum. Si am ajuns in clasa a 11-a, si mi-am dat seama ca am ramas cu totul in urma, in special la mate unde nu cred ca am invatat nimic nou de pe a 8 a. Avand in vedere si problema cu pandemia, nu prea sunt profesori care sa dea ore. Ce sa fac? Mai pot recupera tot ce am pierdut anii astia sau ar trebui sa ma transfer la alt profil?
Tin sa mentionez ca sunt unele materii ca si istoria si geografia unde iau doar 10 indiferent ca invat sau nu fiindca sunt niste materii care chiar, nu stiu, le inteleg mai bine ca matematica de exemplu... Deci va rog, orice sfat este folositor, fiindca ma simt foarte zapacit si chiar nu sunt capabil sa iau o decizie de unul singur in situatia de fata!

Răspuns Câştigător
| StefanChriss a răspuns:

Salut! O situatie asemanatore am avut si eu, am fost profil mate-info bilingv si eram destul de lemn la matematica. Clasa a9a nu am facut pregatire deloc si imi amintesc ca aveam in jur de 7 media. Ulterior, in a12a, la simularea aia de bac din februarie am luat un 2, 4 laughing) deci prastie. Apoi pana la bac am bagat in blana cate doua pregatiri la mate pe saptamana, astfel incat la bac am reusit sa fac de 8, 1. Te sfatuiesc sa te apuci de pregatire de pe la inceputul clasei a12a si eu zic ca ai sanse sa bati pe la un 8 la bac, chiar daca o iei aproape de la 0.

1 răspuns:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns: