anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am si eu o rugaminte la voi.Cine stie ce camine din Bucuresti au conditii bune, gen baie in camera si camere de 2 persoane.As dori daca se poate si cat se plateste.Mersi mult! Ce parere aveti despre Caminul Theodor Pallady?

2 răspunsuri:
| unknownuser69 a răspuns:

Vin din viitor și îți răspund la 10 ani distanță.
Sunt student anul 2 la Științe Politice și am ajuns aici după ce anul trecut am stat la Kogălniceanu.
Într-adevăr, căminul arata bine, se obține daca ai note mari, și își păstrează renumele pentru "cămin liniștit". Ai baie in camera, 2 paturi, dar dacă ești o persoană care nu știe să combine utilul cu plăcutul, mai bine ia-ți gândul de la Palladylaughing
In cămin au fost probleme din cauza "gălăgiei", și asta pentru că există tocilari, no-social-lifers sau pur și simplu pensionari undercover care se plângeau nonstop de gălăgie, chiar și pe timp de zi ( până în intervalul orar 22-06). Grupul de WhatsApp al căminului era plin de astfel de mesaje, iar la un moment dat, a fost chemată și poliția.
Pallady nu poate fi numit cămin studențesc, ci mai degrabă azil de bătrâni, pentru că sunt persoane care se poartă de parcă nu ar fi studenți, ci pensionari de 60 de ani. (No hate)
Printre principalele "reguli" de aici sunt:
• nu ai voie sa fumezi in cameră
( ceea ce in alte cămine se face la greu, și nu se întâmplă nimic, aici vei fi dat afara, sau cel puțin, amenințat că vei fi dat afara dacă nu vei vărui camera)
• nu ai voie sa pui muzică nici măcar în SURDINĂ după ora 22, pentru că îi deranjezi pe ceilalți ( meanwhile Grozăvești cu sisteme audio de se aud in tot cartierul )
• Dacă ești într-o cameră unde se face gălăgie, dar tu nu faci absolut nimic, administratorul tot o să dea vina pe tine ( citez-pentru că atâta timp cât erai acolo, nu cred că ești singurul care erai sfânt pe acolo-)