| andramikaela72 a întrebat:

As vrea sa va intreb ceva.
Mi-am cumparat in urma cu un an jumatate un telefon de nota zece, mai ales raport pret calitate. Treaba e ca eu pe atunci nu le aveam cine stie ce cu telefoanele, deci nu m-am gandit sa ma uit si in reviewuri. Tipic mie. Asa, dupa aproximativ 9 luni de functionare perfecta, s-a stricat. Dus pana acum de 5 ori la garantie, pe probleme din fabrica desigur, si inca are probleme... Treaba e ca daca o sa imi rezolve iar problema, va aparea din nou in ceva timp pentru ca sunt aceleasi piese. Ar trebui sa ma duc sa le cer banii pe el? Am mai cerut o data dar nu am primit niciun raspuns. Pentru ca sincer, din un an jumatate de cand il am "am stat trei patru luni cu el in buzunar" restul' la service...
Va rog un sfat. ?

1 răspuns:
| tril a răspuns:

Daca (si ar trebui) mai ai chitanta si cu dovada interventiilor la service, poti incerca. Legea spune ca ar trebui. Insa, din motive de profit, ei nu o prea respecta. Daca nu te intelegi cu ei, apeleaza la OPC. Dar, inainte de a iesi di garantie. Dupa asta, nimeni nu te mai poate ajuta.