| Denisa4165 a întrebat:

Cum e liceul Kretulescu?(profesori, copii)

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ca absolut orice alt liceu!
Cu profesori, elevi, materie multa si note dupa cat inveti.

| Denisa4165 explică (pentru Violleta2022):

Normal ca are profesori si elevi, ideea era daca mi se puteau da cateva detalii, de preferat de la persoane care chiar studiaza acolo.

| Denisa4165 explică (pentru Violleta2022):

Nu mi se pare ca a fost un raspuns relevant

| Violleta2022 a răspuns (pentru Denisa4165):

Ce fel de detalii astepti tu?
Elevii sa aiba corn in frunte si profesorii cozi, sau ce?
Intrebarea ta nu face sens!
Peste tot sunt profesori si elevii, toti sunt la fel, nimic deosebit sau diferit.
De invatat, invata cine vrea si cat vrea, cunostintele lor reflectandu-se in note, pe care le dau oriunde pe globul asta, profesorii.
Sincer, nu stiu ce fel de raspuns astepti, ca numai de tine depinde daca inveti si iei note mari, profesorii parandu-ti buni si generosi, cumparat cu un elev puturos, care nu are chef de invatat si primeste numai note proaste, considerand acelasi profesor rau si dur.
Intrebarea ta nu are pic de substanta sau logica, pentru ca nu-s scoli poleite in aur si altele cu stuf si papura, nici profesori ingeri ori demoni, sunt oameni simpli, peste tot.

PS Poate sunt un profesor care preda acolo, te-ai gandit la asta?!

| Denisa4165 explică (pentru Violleta2022):

Nu consider ca elevii si profesorii din Mihai Viteazul se compara cu cei din Petru Poni, nu toti sunt "la fel peste tot". Sunt doar un parinte care se intereseaza pentru copilul lui, v-ați gandit la asta?

| Violleta2022 a răspuns (pentru Denisa4165):

Sunt un alt parinte care stie ce vorbeste, trecand prin licee de 2 ori, cu 2 copii.
Nu mai fiti cu ochelari de cal!
Diferenta o face copilul dvs, dupa cat invata!
Nu mai dati vina pe profesori, ca nu ei sunt cei care invata in locul copilului dvs.