| TheDeNyDp a întrebat:

Bună, sunt eleva într-o școală de la sat și as vreau sa ma mut la o școală din oraș sa fac clasa a 8-a acolo pentru ca la școală mea se fac multe discriminări. Învăț destul de bine, anul acesta am luat locul 1 cu media 9.71.
Credeți că e bine? Mulți mi-au spus ca va fi greu cu naveta etc.
Dar eu știu ca la învățat pot mai mult dacă sunt și profesori corecți.

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Vanessika a răspuns:

Din partea mea, muta-te fără sa privești înapoi. Nu o sa fie ușor, dar merita sa încerci, plus că, probabil, îți va fi mai bine pentru la anul și poate va fi mai ușor și cu liceul. Naveta este, într-adevăr, foarte obositoare, dar dacă îți organizezi timpul cum trebuie, totul va fi bine. Să înveți în continuare, indiferent de ce fac alții. Mult succes!

| TheDeNyDp explică (pentru Vanessika):

Mulțumesc pentru încurajare!

5 răspunsuri:
| isemilia a răspuns:

Da, va fi bine, nu iti face griji. Daca ai petrece prea mult timp pe drum poti sa beneficiezi de un loc la camin. (anumite scoli au acest avantaj)

| TheDeNyDp explică (pentru isemilia):

Mulțumesc pentru răspuns, ma ajuta mult!

| Dima_Alin_1998 a răspuns:

Imi cer scuze daca o sa te descurajez, dar vreau sa-ti spun adevarul! Naveta este foarte obositoare, daca nu reusesti sa locuiesti in timpul parcurgerii anului scolar in oras. Si ar trebui sa te gandesti ca la anumita scoala unde o sa te muti exista sanse sa dai de acelasi gen de persoane, discriminatoare. mai ales ca o sa fii noua intr-o clasa terminala. Iti recomand, personal, sa ramai unde esti, nu-i baga pe cei care te jignesc in seama. Peste tot este lume rea, mai ales generatiile astea noi.
Don`t give up! Good luck!

| TheDeNyDp explică (pentru Dima_Alin_1998):