| Ioana_2144 a întrebat:

este o poveste camlunga dar in fine. hai sa incep

La noi in clasa avem o colega pe ea o cheama madalina care este aproape cea mai buna din clasa la fete ca la baieti este un baiat alex ei sunt destepti si profesorii tin mai mult la ei decat la noi ceilalti colegi straight facestraight facestraight facesi apreciaza mai mult ce fac ei decat noi straight face... eram intr-o zi la ora de fizica era vineri si noi am dat test ei doi nu au dat pentru ca ei aveau deja nota si noi am dat straight face si ei au stat degeaba si noi nici nu stiam ce sa scriem pe foaia aia de test ei 2 au 10 si noi sigur o sa luam 4...

in clasa a 5-a am facut la dirigentie un fel de test cum ar venii sa ne spuna trasaturile fizice si morale si dna diriinta a spus la madalina ca ea e elevul ideal ca ea nu injura ca ea e cuminte ca ea nu se cearta ca nu stiu ce eu si prietena mea andreea nu am suferito din cauza asta

noi am avut un fel de proiect la tehbologie sa facem o casa de aia din caton din ce o fi marog... eu si andreea l-am facut cu madalina si ne-am intalnit cu ea in fata scolii am asteptat-o eu si andreea si a venit cu fratisu si ei nu ia convenit ca a venit fratisu cu ea ca vezi doamnee... putea sa vina si singura si a inceput sa-l injure pe fratisu si fratisu are vreo 17 -18 ani nu stiu sigur si incepu sa-l injure tot drumul
ea la scoala e ingeras dar in realitate e (dracusor ) cum ar veni sau marog...

acum noi suntem clasa a 6-a si luni am avut tehboloia madalina a venit cu niste cercei de aia luni care iese in evidenta si doamna noastra de tehbologie nu vrea sa purtam cercei lungi bratari si din astea si pe madalina nu a observat-o da cand veneam eu cu cercei imediat tipa la mine dar marog...