| Sava_Cristi_1999 a întrebat:

întrebarea mea este : Sunt elev în clasa a 5 a si vreau un mesaj de multumire pentru fosta doamna învatatoare big grin

Răspuns Câştigător
| IzZabela119 a răspuns:

Intalnesti in viata oameni de care te legi dincolo de cuvinte, oameni care vad in tine mai mult decat vezi tu si care iau decizia de a munci alaturi de tine pana cand si tu vei ajunge sa descoperi aceea parte din tine de care inca nu esti constient. Sunt oameni care parca sunt facuti pentru sufletul tau. Un astfel de om a fost doamna profesoara de limba si literatura romana, doamna Iovan.

In clasa a V-a am cunoscut-o. Putini sunt profesorii care predau cu suflet si mai putini sunt aceia pentru care se poate folosi sintagma „bunatate omeneasa". Doamna Iovan a fost unul dintre acestia. Un profesor care isi punea sufletul pe tava cu fiecare lectie de romana. Un profesor care a vazut in mine un talent de care eu inca nu eram constienta si un profesor care m-a ajutat nu numai sa-l descopar, ci m-a si ambitionat sa dau tot ce e mai bun din mine pentru a-l scoate in evidenta. Nu din intamplare am ales in clasa a 9-a profilul uman si, poate, nu este nici acum o intamplare ca lucrez in domeniul comunicare si relatii publice.

In clasa a V-a am cunoscut un om cu totul special si un dascal care m-a ajutat sa ma cunosc. Ii multumesc doamnei profesoare Iovan pentru acest lucru. Este un multumesc pe care, din pacate, nu am avut ocazia sa i-l spun si in persoana. Pentru ca timpul nostru este scurt, cateodata mult prea scurt. Dar, cu toate aacestea, in pofida timpului, valoarea unui om este cea care dainuie.

Multumesc, doamna profesoara Iovan de la Scoala Generala nr 1, Nehoiu.

Cu respect, admiratie si prietenie,

| Sava_Cristi_1999 explică (pentru IzZabela119):

Mersi toate 3 mesaje sunt frumoase

| alex13king a răspuns (pentru Sava_Cristi_1999):

Taci ma mucosule! sunt cu 3 ani mai mare!
Stiu de 4 ori mai multe lucruri ca tine!