| Necunoscuta27272 a întrebat:

Buna TPU vreau sa va cer părerea despre situația în care mă aflu si poate și un sfat pentru ceea ce ar trebui să fac.
De curând m-am angajat la o firma de vânzări auto, lucrez ca dealer. Acolo lucra deja un băiat de 3 luni de zile. Mai mereu atunci când nu sunt clienti, suntem doar noi 2 în acel birou, Uneori el pleaca cu treaba iar eu trebuie a raman acolo. De când am ajuns am început să ne tot privim să ne cunoastem. El spunea că își dorește o relație serioasă ca nu a întâlnit o fata încă cu care să aibă. Uneori el lasă mici fraze care arată că se dădea la mine. Iar de gesturi nu mai vorbesc. Atunci când mâinile mele erau reci el le strângea în ale lui Și le încălzea. Eu ajungeam acolo cu trotineta electrică iar el mereu se oferea să mă aducă acasă cu mașina persoanala. El mi-a si spus că și-ar dori ceva cu mine iar eu i-am spus că o vom lua usor usor sa ne cunoastem mai bine. Asta a fost vreo 4 zile Până când el a facut pasul și mi-a furat un sărutat care sincer mi-a plăcut a fost foarte drăguț. Iar în aceeasi zi, m-a dus într-un loc în care se vedea marea de sus Și acolo m-a sărutat foarte frumos. Pentru mine a fost un șoc pentru că s-a întâmplat prea repede imi plăcea ceea ce se intampla între noi doar ca aveam teama aia ca ceva nu e bine. În masina la întoarcere eu l am întrebat ce intentii are, chiar vrea o relație serioasă asa cum a spus sau vrea doar sa se simtă bine. El a spus că vom vedea ușor ușor să ne cunoastem mai bine si ca pentru moment încă suntem "prieteni". Eu eram de acord cu ceea ce spunea si eu imi doream sa ne cuniastem mai bine. Deja putea să spun că îmi plăcea de el, e genul ala de impresia la prima vedere care te face să te atraga o persoană din toate punctele de vedere. Doar că știam că e nevoie să îl cunosc mai mult inainte sa începem o relație. A doua zi el mi-a spus că s-a gândit mai bine si ar prefera să rămâne doar prieteni pentru ca cred ce nu sunt genul lui Și pentru ca suntem colegi de munca iar el