| alexandra_9333 a întrebat:

Am o nelamurire. Mi-a intarziat menstruatia o luna, si acum am niste scurgeri cu putin sange.Eu am avut probleme cu pietre la rinichi si in acea perioada tot am avut scurgeri cu sange.Am facut tratament si mi. a trecut.Am citi undeva ca sunt semne de inceput de sarcina dar am facut si un test de sarcina si a iesit negativ. Oare ce poate fi? Multumesc.

7 răspunsuri:
| SweetCandy a răspuns:

Hmmm. tinand cont k ai avut probleme la rinichi tind sa cred ca de aqlo vine problema...nu te mai ingrijora incearca sa mai faci un test de sarcina, iar daca sangerarile nu inceteaza du-te la medic pentru ca mai trz sa nu se agraveze problema de santate.happy
multa sanatate!

| Munchkin a răspuns:

Bună.
Nu cred că astea sunt semne de sarcină. Noi nu putem să îţi spunem 100% ce ar putea fi, doar ne dăm cu presupusul. Cel mai bine ar fi să mergi la ginecolog.
Baftă!

| ailin a răspuns:

Nu sunt medic dar sfatul asta ti l ar da oricine mergi la medic urgent testele nu sunt foarte sigure uneori sau nu vreau sa t sperii dar daca ai altceva mai grav decat o sarcina...deci fuguta la medic

| annisy a răspuns:

Uneori testele mai dau gres...inceraca sa faci un ecograf sau s mergi la un ginecolog. el sigur te poate ajuta mai bine decat noi...stii ca testele de sarcina trebuiesc facute atunci cand a trecut ziua de ciclu pentru a avea un rezultat concludent...inceraca asa.si ai grija sa nu ai iar prb cu rinichii sau poate fii si o racela care trebuie tratata de un medic specializat.mai exista posibilitatea ca menstruatia sa iti vina peste sarcina.asa cum a patit o prietena...ai grija consulta cat mai repede un medic.multa sanatate!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mai alexandra, de unde "vin" scurgerile astea de care vorbesti tu? din uretra sau din vagin?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sunt multe nelamuriri si probleme care tin de menstruatie, singurul sfat care ti l-as putea da e sa mergi la un doctor specializat in asta poate un ginecolog