| SairiaBlock a întrebat:

Buna ziua TPU! Am nevoie si eu de un sfat ceva..mentionez: funda + voturi.

Azi am avut pregatire la mate si profa i-ar trimis mesaj mamei mele ca am lucrat fff putin si nu ma mai descurc in ultima vreme. Mentionez, sunt in clasa a 8a.
Cand am ajuns acasa mama mi-a aratat mesajul si mi-a zis ca degeaba face eforturi, ca eu nu mai invat, ca pe mine ma intereseaza facebook-ul etc etc.
E prima data in 8 ani de zile cand primeste si ea un mesaj, si azi am avut o zi mai slaba, iar in vacanta mi-am lucrat extraordinar de mult la romana, neglijand matematica.
Tata mi-a zis ca va trece la pedepse de acum (nu am mai fost pedepsita pana acum) si ca ma va lasa fara net. straight face
Deci, pentru un simplu mesaj fac atata haz.
Sunt o eleva foarte buna, dar am mai avut si eu scapari la matematica..in rest invat foarte mult.
Deci chiar nu stiu ce sa fac.
Pentru chestia asta acum mama se poarta rece cu mine. Daca ar stii si ei cum e sa fii parintele unui copil problema in adevaratul sens al cuvantului nu ar mai face atata haz.
Pana acum chiar nu m-au certat deloc din cauza scolii.dar acum cica:,, Ca tu nu mai lucrezi la matematica! Ca te intereseaza cine ti-a dat like pe facebook!" etc straight face
Doamneee, ce am facut asa grav?!
Spuneti-mi va rog ce sa fac puppy dog eyes.

Va pup!

4 răspunsuri:
| LolaLollita a răspuns:

Mi se pare urat gestul profesoarei tale, mai ales ca s-a intamplat doar o data, nu e ceva constant. Acum parintii tai cu siguranta au inteles altceva si anume ca nu mai acorzi deloc atentie matematicii.

| Irena97 a răspuns:

Asa sunt parintii in clasa a opta. Eu-s a noua si stiu cum a fost.
Se panicheaza mai mult pentru admitere decat copiii lor. Au emotii si au impresia ca orice e un capat de tara. Pe mine ma mai certau si inainte, asa ca n-a fost chiar un soc, dar anul ala m-au certat mai des, legat tot de calculator mai ales.