| Madonna a întrebat:

Deci am pus-o rau de tot! Cum eu am un stil nebun de a experimenta, chestii la care nu ma pricep! M-am gandit ca ar fi bine daca as face curatenie prin unitate, la propriu, cu o carpa si cu aspiratorul:))! Pana acum toate suna bine nu? Si ca sa fie clar sa nu ma luati la misto, eu sunt studenta la medicina, si nu am nici o tangenta cu componentele unui calculator. Am sa va explic babeste ce am stricat ca in termeni SF nu stiu sa o fac!
Este ca un ventilator mic in unitate (nu ala de la sursa), banuiesc ca e de la procesor (din cate am auzit), si cand am pus aspiratorul la gura ventialorului, in afara ca a iesit un praf infernal, am atins o aripa de aia in timp ce se rotea, si s-a rupt :|, saraca! Si m-am gandit ca nu e cine stie ce, dar uite ca e, dupa ce am aprins calculatorul, am crezut ca zboara avioanele pe afara, caci SCOATE UN ZGOMOT INFERNAL! si acum ca sa fie lumea lamurita de ce am eu nevoie, maine vreau sa cumpar un ventialator nou... ca sa nu mai faca asa zgomot, si m-am uitat pe emag.ro (si in afara ca am aflat ca se cheama coolere :-? )ziceti-mi si mie care e bun sa-l cumpar, adica nici nu am chef sa dau cu sutele de mii pe el, maxim 50 lei, dar din pagina asta http://www. emag.ro/coolere_procesor/sort-priceasc conteaza pe care il iau? sau conteaza ce model de pc am, rami, frecventa procesorului etc etc?

Va rog ajutati-ma va imploor ca surzesc pana dimineata daca mai baraie asta

2 răspunsuri:
| ITistii a răspuns:

In primul rand CURATENIA NU SE FACE CU CARPAtongue... si in nici un caz in timp ce calculatorul este in priza. In al doilea rand, pentru a cumpara un cooler trebuie sa stii in primul rand ce procesor ai (si aici este nevoie de model cat mai exact). Problema este ca difera sistemul de prindere, nivelul de racire pe care poate sa-l asigure si in special si probabil cel mai deranjant, nivelul de zgomot pe care il produce(depinde de tine cat poti suporta).

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: