| euinsami a întrebat:

Eu sunt din neamt, eleva in tg mures.anul trecut pana in martie am stat in internat, o experienta groaznica de care sper sa uit in curand lucru pe care l-am retrait din martie incepand pana la finele scolii stand in chirie cu tot cu proprietara, o tanti nebuna, bolnava cu nervii care urla toata ziua, alcolica si f murdara pe de-asupra.anul asta, din semtembrie m-am mutat in chirie. apartament cu 4 camera, 2 bai 11 persoanestraight face si e dezastru... n am mancare niciodata, baia e tot timpul ocupata, 9 dintre noi folosind aceiasi baie... e un dezastru in concluzie... vreau sa ma mut, mi-am gasit ceva acum tot asa cu proprietara dar mi-e frica de peste ce o sa dau...cum sa fac sa-mi dau seama de cum o sa fie? app, imi trebuie un loc unde sa stau fara ca parintii mei sa afle ca iubitul meu vine la mine(e o dist de 500 km intre noi si nu poate sa vina numai pentru o zi) pentru ca ai mei nu sunt de acord sa...thinking dormim impreuna probabil pentru ca aspectul asta nu l-am discutat niciodata in profunzime acestia enervandu-se la auzirea acestui subiect. ajutati-ma va rog...

8 răspunsuri:
| elena a răspuns:

In toata povestea asta prietenul este cel care nu are loc printre ceilalati... dar de ce nu dai tu un anunt in ziarul local de publicitate, in care sa ceri exact ce ne-ai scris noua, nu cu toate amanuntele, ci doar cu specificatia ca vrei sa stai singura pentru ca ai un prieten, care te viziteaza din cand in cand etc... apoi daca iti gasesti asa o gazda stai de vorba si cu ea si atunci ii spui ceea ce doresti de la ea...cred ca merita incercata aceasta varianta. Hai, bafta! In afara de Tg.Mures nu ai gasit alt oras cu profilul scolii pe care il faci tu? Acum am fost rautacioasa...

| daii a răspuns: