| CGogo a întrebat:

Eu sunt elev in clasa a VI-a, in Scoala cu clasele I-VIII nr. 198, viitoarea Scoala cu clasele I-VIII "Regina Maria" din Bucuresti, in anul 2011/2012. In clasa mea, este o harmalaie de nedescris, haos total si am dat vreo 6 teste intr-o saptamana din cauza colegilor mei, toate extemporale. Inca de la inceput, m-am gandit sa ma transfer intr-o alta scoala, nu in alta clasa, ca celelalte sunt la fel, mai mult sau mai putin. Si anume in generala din C.N. Gheorghe Lazar din Bucuresti. Exista clasele V-VIII acolo, stiu asta sigur. E un vis din copilarie sa ajung aici si imi vad sansa de a ajunge mai devreme acolo. In a V-a am avut media generala 9, 90; fara pile sau ceva de genul, sunt un copil dintr-o familie modesta din punct de vedere economic, iar in primul semestru din a VI-a am avut 9, 88 si ma astept sa am o medie asemanatoare si semestrul asta. Dar, cu toate astea e un chin sa fi batjocorit ca inveti de absolut oricine, inclusiv de unul care a luat 10 in fiecare an si semestru, doar ca el e ceva mai foarte bogat. Mai am 2 ani de infruntat chinuri groaznice, profesori care nu prea stiu ce cauta acolo, severi si exigenti toti, stiu cum sa-ti strice media cand te vad nepregatit, femei de serviciu care nu-si fac treaba, dar sunt stapanele universului cand sunt cu matura in mana. Ma astept ca in Lazar sa fie un alt fel de mediu, in care elevii te accepta asa cum esti, prietenosi, profesori intelegatori, care chiar iti predau materia si o cladire frumoasa in care sa stai, asa cum mi-a explicat fratele meu, care a absolvit deja liceul, numai ca a facut generala asta mai intai.