| AlexandraFoo a întrebat:

Funda! In toamna aceasta trec in a VIII-a. Deja ma gandesc la liceu. Ma voi duce la cel mai bun liceu de aici de filologie. Dar asta nu conteaza. As vrea sa stiu cum este in prima zi de liceu, cum este in prima saptamana de liceu, cum sunt colegii cu tine, cum sunt profesorii cu tine, te lasa profesori sa te machezi si sa iti faci unghiile, cum este la balul bobocilor, ce ar trebui sa fi si sa te porti ca sa ajungi regina/printesa balului, ce ore sunt, cum poti sa fii populara si alte chesti legate de liceu. As vrea sa imi raspundeti, pentru ca sunt nerabdatoare pentru ca nu ii suport pe colegii mei si vreau sa fie un nou inceput grozav pentru mine la liceu.

Răspuns Câştigător
| Dana_8418 a răspuns:

Ceau:* m-am gandit sa-ti raspund eu ca tot nu am ce facehee heedeci si eu sunt la filologielove struck e` superlove struck eu imi amintesc ca in prima zi de liceu m-am intalnit cu cativa din fostii colegi mi-am cunosc noiii colegi. N-as da viata de liceu pe nimiclove struck cel putin la liceu la care sunt eu e` distractielove struck la inceput eram cam pierduta parcalaughing nu ma prea simteam in largul meu da cu timpul mi-am facut noi prieteni.In legatura cu profesoriihappyla noi in primul semestru erau cam severi si da te lasa sa te machiezi; acum depinde de liceu si de profesorii/dirigintahappy. La bal nu am participatsad dar pe urma mia parut rau:-s deci la bal sunt diferite probebatting eyelashes de dans; de cunostinte; de talenthappy. Populara poti sa devii daca te pui putin pe invatat si incerci sa-i ajuti pe toti cei care iti cer ajutorulbatting eyelashes pe urma totul vine de la sinehappy...succes:*

0 răspunsuri: