|

Hey!

Am un fel de problema.

De la o perioadă de timp seara îmi propun sa ma culc devreme, dar mereu ajung să ma culc pe la 1-2 fiind ca nu îmi este somn, iar dimineata aș dormi o groază, dar trebuie să merg la școală.

Ce credeți că am?

Ce aș putea să fac?

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Am trecut și eu prin asta.
Se datorează faptului că te-ai obișnuit în timpul vacanței să stai până târziu iar acum ți-e un pic greu să revii la vechiul program.
O să te obișnuiești în câteva zile, mai ales că te trezești dimineața pentru a merge la școală. O să vezi că încet încet nu o să mai pierzi timpul până noaptea târziu fiindcă te vei simți prea obosită.

1 răspuns:
| a răspuns:

Ai ceea ce se numeste insomnie. Intr-o prima faza recomand a se lua ceva pastile care ajuta la somn de la farmacie bio de alea, iar daca nu se observa nicio imbunatatire atunci se merge la psihiatru pentru ca este o tulburare care se vindeca cu pastile de dormit, dar care nu se iau dupa ureche ci dupa un diagnostic.
Pana la pastile de orice fel ai putea sa fii atent/a la:
-sa nu consumi multa cafea zilnic sau nes si nici sa nu bei cafea dupa ora 16:00 sa zicem
- cand te asezi in pat spre culcare sa o faci cu 1 ora inainte si sa fie totul stins, bec, tv, laptop orice dispozitiv, sa ai o stare de liniste si de intuneric sau semi-intuneric.
-sa stii daca te framanta sau nu ceva, multi dupa un soc sau o veste nu am mai putut dormi bine o vreme din cauza grijilor, sa afli cauza si sa incerci sa o remediezi sau sa treci peste, in subconstient si astfel de cauze te pot lasa fara somn.
Ceea ce am scris nu au neaparat un punct de vedere stiintific cat unul practic, incercat, si eu am probleme cu somnul doar ca l-am rezolvat cu pastile happy
Insomnia poate fi si o afectiune dar si ceva creat de noi, adica ne-am creat un program prost si acum e complicat sa readucem pe drumul cel bun ceasul biologic.