| Cata980 a întrebat:

Sall! Ce fel de persoana sunteti? Ce zodie sunteti? Care e culoarea parului vostru? Ce zodie sunteti? In ce zi sunteti nascuti? Cati ani aveti? Timid/a sau mai indraznet/indrazneata? Invatati bine? etc... Care are cele mai multe lucruri in comun cu mine ii dau funda! :* +vot

18 răspunsuri:
| SimonaNicoletaღ a răspuns:

Buna!
Pai. Sunt iubitoare, foarte greu ajung sa iubesc pe cineva, dar cand se intampla acest lucru lupt pentru persoana aceea cu toate fortele. Sunt amuzanta. Imi pasa ce crede lumea despre mine sau despre prietenii apropiati mie. Sunt timida, cu persoanele pe care nu le cunosc. Sensibila.
Sunt zodia Taur, parul meu este saten, am 15 ani, iar la scoala ma descurc, sunt o eleva medie...
*-*

| JustmeV a răspuns:

Buna! Sunt o persoana care trece prea mult cu vederea. Taur. Saten. 5 mai.15 ani. Timida cu necunoscutii, indrazneata cu prietenii. Destul de bine.

| Cata980 explică (pentru JustmeV):

Cam ca mine :*!


| JustmeV a răspuns (pentru Cata980):

>big grin

| mimiwewem a răspuns:

Bună,sunt o persoană sinceră.
Zodia Capricorn.
Culoarea părului: șaten.
Ziua nașterii: 6 ianuarie, 95.
Timidă uneori, îndrăzneață, când trebuie.
Nu știu dacă învăț bine, dar mă pricep.

Pa-pa :*

| Grimmjow69 a răspuns:

Deci: Baiat
Zodia: Berbec.
Culoarea preferata: Roz si rosu.
Data nasterii: 1994/04/17.
Varsta: 19.
Timid.
Nu prea invat.
Sunt foarte comic si rad din aproape oice.
Am parul Brunet.
Inaltime: 166 cm.
Culoare Piele: usor aramie.
Culoare ochi: Albastrii.
Sunt lenes de felul meu oh go on
Greutate: 64 kg
Prefer hainele simple.Nu sunt in pas cu moda. happy
Incapatanat.
Sensibil.
Nemuritor(asta a fost o gluma)
Foarte enervant(cateodata).
Sunt mai retras in sensul ca nu imi place sa ma bag in seama sau sa ies in evidenta.
Nu imi place sa fac pe sefu.
Nu depind de altii.
Nu imi pasa de parerea celorlalti despre mine.
Urasc persoanele cu 2 fete.
Sunt foarte prietenos.

Cam atat, mai multe nu-mi vin in minte.happy

| gsjsjjs a răspuns (pentru Grimmjow69):

Frate\? nu te-ai plictisit scriine?laughing)

| Grimmjow69 a răspuns (pentru gsjsjjs):

Plictiseala frate! laughing

Răspuns utilizator avertizat
| val31989 a răspuns:

Buna.
Culoarea parului:saten.
Zodie:varsator.
Data nasterii:21.01.1999.
Varsta:14 ani jumate.
Timida.
Invat bine, desi nu-mi place laughing.Am terminat clasa a 7-ea. big grin
Nu-mi place sa ies cu prietenii laughing, prefer sa stau singura acasa..sau intr-un loc mai retras. Iubesc pisicile! love struck Imi place cand ploua, urasc sa fie caldura si soare. NU-MI plac persoanele care judeca dupa aparente! Si URASC sa fiu bagata in seama doar atunci cand au nevoie de mine.Sun o visatoare ..cu vise mari. big grin
Pot fi si timida, dar uneori prea nebuna laughing.Imi place sa privesc drame, filme istorice.dar si filme horror, thrillere laughing.Cam asa ceva, despre tine nu ne spui nimic?

| Xenia16 a răspuns:

Sunt o persoana agreabila, sagetator, saten, 16 /12/1996,16,timida,da

| Deyutza1039 a răspuns:

Buna, fecioara, saten, din nou fecioara, sunt nascuta in data de 16, 14 ani, indrazneata, da, am luat premiul 1 cu media 9, 94.
Funda?

| Charice a răspuns:

Buna :* Sunt in zodia leu happy Numele meu este Denisa Sunt nascuta in 23/07/1998 Am 14 si mai am putin si fac 15 sunt si timida dar si indrazneata happy de invatat invat cat de cat bine. te :*

| Klaudya27 a răspuns:

Buna!happy
Pai sunt incapatanata, plina de viata, curajoasa, modesta, optimista, sensibila uneori.
Sunt varsator.
Saten.
02.02.1997
16 ani.
Indrazneata.
Asa si asa, depinde de situatie...

| gsjsjjs a răspuns:

Indraznet. Nu imi este teama de aproape nimic. Fac lucrurile pe placul meu. Sunt zodia Taur. 27 aprilie. 16 ani. invat bine. big grin

| ClauditzaThaClau a răspuns:

O persoana simpa dar originala ..imi place sa ies in evidenta cu ceva(dar acel ceva sa fie original, adica sa nu mai il fii vazut la nimeni), pot spune ca sunt indrazneata, foarte vesela si optimista. Sunt zodia Balanta(o zodie f. buna), culoare parului mew este brunet(un brunet un pic mai deschis)Sunt nascauta pe 17 octombrie :X ..Invat destul de binosor am media pe 4 ani.9, 31! MMM, ce sa mai iti zic..sunt in clasa a 8a si sunt o fire sociabila

| ClauditzaThaClau a răspuns (pentru ClauditzaThaClau):

Simpla* ..PS am terminat a 8 a!

| xxxx1 a răspuns:

Energica,draguta,visatoare, curioasa, nesigura; rac; cafeniu; 17 iulie; 15 ani; indrazneata; invat bine;