| Cata980 a întrebat:

Sall! Ce fel de persoana sunteti? Ce zodie sunteti? Care e culoarea parului vostru? Ce zodie sunteti? In ce zi sunteti nascuti? Cati ani aveti? Timid/a sau mai indraznet/indrazneata? Invatati bine? etc... Care are cele mai multe lucruri in comun cu mine ii dau funda! :* +vot

18 răspunsuri:
| SimonaNicoletaღ a răspuns:

Buna!
Pai. Sunt iubitoare, foarte greu ajung sa iubesc pe cineva, dar cand se intampla acest lucru lupt pentru persoana aceea cu toate fortele. Sunt amuzanta. Imi pasa ce crede lumea despre mine sau despre prietenii apropiati mie. Sunt timida, cu persoanele pe care nu le cunosc. Sensibila.
Sunt zodia Taur, parul meu este saten, am 15 ani, iar la scoala ma descurc, sunt o eleva medie...
*-*

| JustmeV a răspuns:

Buna! Sunt o persoana care trece prea mult cu vederea. Taur. Saten. 5 mai.15 ani. Timida cu necunoscutii, indrazneata cu prietenii. Destul de bine.

| Cata980 explică (pentru JustmeV):

Cam ca mine :*!


| JustmeV a răspuns (pentru Cata980):

>big grin

| mimiwewem a răspuns:

Bună,sunt o persoană sinceră.
Zodia Capricorn.
Culoarea părului: șaten.
Ziua nașterii: 6 ianuarie, 95.
Timidă uneori, îndrăzneață, când trebuie.
Nu știu dacă învăț bine, dar mă pricep.

Pa-pa :*

| Grimmjow69 a răspuns:

Deci: Baiat
Zodia: Berbec.
Culoarea preferata: Roz si rosu.
Data nasterii: 1994/04/17.
Varsta: 19.
Timid.
Nu prea invat.
Sunt foarte comic si rad din aproape oice.
Am parul Brunet.
Inaltime: 166 cm.
Culoare Piele: usor aramie.
Culoare ochi: Albastrii.
Sunt lenes de felul meu oh go on
Greutate: 64 kg
Prefer hainele simple.Nu sunt in pas cu moda. happy
Incapatanat.
Sensibil.
Nemuritor(asta a fost o gluma)
Foarte enervant(cateodata).
Sunt mai retras in sensul ca nu imi place sa ma bag in seama sau sa ies in evidenta.
Nu imi place sa fac pe sefu.
Nu depind de altii.
Nu imi pasa de parerea celorlalti despre mine.
Urasc persoanele cu 2 fete.
Sunt foarte prietenos.

Cam atat, mai multe nu-mi vin in minte.happy