| CorinaB a întrebat:


Am nevoie de ajutorul vostru, pentru a va ajuta. happy Sunt studenta la Psihologie si doresc sa construiesc o pagina de Facebook si un blog, pe teme de psihologie, pentru adolescenti.
Va rog sa va ganditi si sa imi faceti liste cu ce informatii ati dori sa gasiti pe un astfel de blog. Voi avea si o pagina de contact in care mi se pot adresa intrebari la care voi raspunde cat de repede si bine voi putea, dar vreau sa concep si articole care sa va ajute.
Asadar, astept propunerile voastre de subiecte. Poate fi orice, de la sexologie la familie si pana la metode eficiente de invatare. Promit sa ating cat mai multe, daca nu toate, subiecte de interes.
Multumesc!

4 răspunsuri:
| Kaℓi a răspuns:

Cred ca sacrificand o ora, poti afla din lectura intrebarilor de la categoriile Adolescenti, Conversatii, Dragoste si sex destule despre dilemele si intrebarile cu care se confrunta adolescentii. E chiar simptomatic.
Trebuie doar sa depistezi trolli si sa-i scoti din ecuatie, desi pana si trollingul e un parametru demn de atentie happy

| SergiuBoss11 a răspuns:

De ce ne batem noi barbatii nevestele?

| SimpleIsCool a răspuns:

Salut.
Eu inca nu sunt la facultate, dar vreau sa urmez psiholgia.Multa lumea are tot felul de probleme, cred ca nu mai pot sa iasadin ele, si isi pun intrebari la care un raspuns ar fi esential pentru linistea lor sufleteasca sa spun asa.
Eu cred ca ai putea vorbi si despre influentele mass-media asupra tututor, cum se manipuleaza lumea foarte usor fara ca majoritatea sa isi de-a seama.Ai putea vorbi si despre anturaje si influenta acestora, vicii-din ce cauza lumea doreste sa consume substante daunatoare sau 'isi ineaca amarul' in tot felul.Despre metode de rezolvare, solutii si lucruri pe care pe multi ii vor putea ajuta in viata de zi cu zi.
Foarte frumoasa ideea, sper sa reusesti, ti am trimis si un mesaj privat.
O viata frumoasa sa ai.
Peace!

| KateBubble a răspuns: