| ciucalataaerata a întrebat:

Vechea poveste despre fumatul in scoli sau la coltul acestora. Dupa coltul cladirilor, gardurilor s. a…. elevi practica sportul acesta de mult timp si se pare ca tot mai multi se apuca de el, ei bine, am vazut ca in anumite licee, scoli s-au inventat fumoarele, dar astea sunt doar pentru profesori. Daca s-ar face fumoare si pentru elevi?!(asta e o intrebare buna. dar cand?!) Cine ar fi de acord cu acest proiect?! "Tutunul poate sa ucida", multe titluri nocive s-au afisat pe pachetele de tigari, eu zic (pentru fumatori) ca macar la scoala sa va abtineti de la acest tutun, care numai va mananca organismul. Pentru nefumatori viata e u pic mai "roz" iscolii si licee!


ce credeti despre astastraight face
mersi de raspunsuri:*

2 răspunsuri:
| DakotaRoyse a răspuns:

În unele licee există şi pentru elevi. Am auzit de unul de genul în Baia Mare parcă laughing Dar ştii cum e... "Hai cu mine la o ţigară". O dată, de două ori, a treia oară încerci, şi faci aşa şi cu alţi colegi, şi uite aşa au profit distribuitorii şi fabricanţii laughing

| Cherry56 a răspuns:

Cine a scris mai sus (sau poate ai fost chiar tu) are mare dreptate tongue exista foarte multi oameni care pur si simplu nu inteleg cat de nociv este tutunul; este mai nociv decat multe droguri ilegale si totusi acesta este legal.multi se iau dupa alte persoane "aaa uite vecinu fumeaza de la 10 ani si are 80 si n-are nimic!" si faze din astea si cred ca si ei vor si asa de norocosi pentru ca mancarea este mult mai toxica de cum era odionioara iar poluarea e la mama ei acasa... puteti citi pe net o gramada de articole despre asta pe net tongue