anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Voi ce faceti cand aveti prea multe planuri, idei, lucruri de facut si nu stiti de ce sa va apucati? Cum va organizati...

6 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Am o aplicatie cu planner si mai am ceva carnet lipit pe frigider unde scriu activitati pe care trebuie sa le fac (gen sa platesc o anumita factura etc) Ajuta mult sa le ai scrise undeva

| SkyPilot a răspuns:

Le scrii pe hartie si le asociezi prioritati unice. Si le executi in ordinea prioritatilor.

| Dalmore a răspuns:

Mind mapping.

| Demetrov a răspuns:

Am ajutoare, cand am prea multe scenarii regizorale de scris le fac impreuna cu un ajutor. In general nu am planuri, idei, lucruri prea multe pentru ca am persoane ce ma ajuta.

| StevenMetalhead a răspuns:

Salut Mordrica. Deci, eu personal mi-am făcut un plan săptămânal în care am repartizat lucrurile prioritare. Emm...am să dau propriul exemplu. Învăț de inginer și cel mai important pentru mine este să studiez chimia, fizica (adică în cazul meu nu le-am studiat bine la liceu), de aceea le scriu de 4 ori pe săptămâna(luni, miercuri, vineri, duminică). Apoi mai studiez limba germană, ea nu este atât de urgentă și importantă, dar ca s-o țin bine minte, o scriu de 3 ori pe săptămână. Mai învăț și limbaj de programare, care...ei bine îl pun de 2 ori pe săptămână și se primește un fel de „orar" cu discipline big grin. Dar cel puțin știu precis că într-o săptămână le fac pe toate. Deja chestii casnice le pot lăsa în week-end. Încearcă și tu, printează-ți un plan săptămânal cu multe spații și introdu ceea ce e important pentru tine. Baftă!

| deniiiisa4 a răspuns:

Doar doua cuvinte "Bullet journal" cauta pe YouTube

Întrebări similare