| anonimulconfuzz a întrebat:

Buna ziua, as avea nevoie de niste sfaturi.
Pe scurt sunt student la facultatea de litere (Norvegiana-Engleza) in primul an, primul semestru si am 19 ani.

Am aceste diplome in plus pe langa cea de bac: CAE nivel C2, antrenor de fitness, Antrenor Personal (este cu un grad ridicat) si ECDL.

Problema este urmatoarea: nu am vrut niciodata sa vin la facultate dar am venit pentru parinti si pentru ca ma gandeam ca poate o sa imi placa dar sunt cei mai mizerabili luni din viata mea pana acum. Inainte sa vin mi-am intors viata in ultimii doi ani, de la stat pe calculator zile intregi la obtinerea acelor diplome, mi-am transformat corpul ca sa fie atractiv, mergeam la antrenamente zilnic dar de cand sunt in Cluj totul este *negativ*.

As dori sa ma las de facultate deoarece am si un plan, chiar mai multe, ca sa imi iau un loc de munca relativ okay.

Ideea ar fi sa imi creez o agentie de Video Editing si Graphic Design deoarece am experienta multa in aceste domenii (5 ani respectiv 3 ani) si am lucrat cu niste clienti in trecut dar si in momentul de fata si intre timp sa ma angajez la o sala unde voi lucra ca antrenor personal si voi lua cienti.

Dupa ce am un job ca antrenor si clienti si adun peste 1000 de euro pe luna as incerca sa duc firma tatei mai departe (de bungee jumping si carusel pentru copii la parcuri de distractii) si cumva sa duc si firma mamei (Tricoteaza haine handmade) tot mai departe dar nu stiu daca voi reusi sa coordonez o afacere unde in general femeile se pricep la tot si este ceva in ce nu am experienta.

Stresul meu este imens acum, nu am job, am fost oferit joburi dar una oferea 1500 de lei pe luna alta 2100 iar noi dam pe factura de curent 3000 de lei pe luna si trebuie sa intretin in viitor o casa destul de mare cu multe cheltuieli iar parintii mei sunt peste 55 de ani deci nu am mult timp la dispozitie.