| LanguageMaster a întrebat:

Dacă ai firmă mie mi se pare o prostie să sponsorizezi ca să-i ții pe alții pe spinarea ta, vouă nu?

8 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

E reclama cumparata finut

| siriusblack98 a răspuns:

Sponsorizarile sunt in favoarea amandurora.Nu-i faci bine doar celui caruia-i faci reclama, ci si firmei tale.Plus ca in 90% din cazuri sponsorizarile sunt platite.Cel mai bun si simplu exemplu sunt youtuberii, atat romani cat si cei straini in cazul sponsorizarilor platite.

| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns:

Sponsorizarile sunt de multe ori un fel de MITA MASCATA. Chiar si taxele simpozitele platite de tine sunt un fel de sponsorizare, in folosul a 70% dintre angajatii "aparatului de stat". sad :'(

| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns:

Observ si raspunsuri imbecile! una intrebi tu si alta rumega bous-apis.winking laughing :'(

| Lostlyric a răspuns (pentru Mihailescu_Valeriu_1953):

La baza, sponsorizarea este un termen clar definit. Se dau raspunsuri vizavi de termen, nu de ceea ce fac unii si altii. Evident ca sunt si persoane care profita de pe urma sponsorizarilor. Dar asta se intampla destul de des in Romanica, cand termenul de "sponsorizare", in mintea populatiei, apare instinctual, ca un sinonim al mitei. Ceea ce nu e adevarat.
SPONSORIZÁ, sponsorizez, vb. I. Tranz. A susține, a finanța o acțiune, o activitate nelucrativă, de obicei în scop publicitar. – Din fr. sponsoriser

| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns (pentru Lostlyric):

Ai si tu dreptate, doar 1/3. oricarei excrocherii i se poate oferi o demumire indibigoidibila; iar frantuzii sunt maestrii in asa ceva.winking laughing tongue

| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns (pentru Lostlyric):

SI DACA AI CIUNGA'N PLETE: Tu ma sponsorizezi pe mine, iar eu imi satisfac o pasiune; angajatul tau, care este mult mai performant decat mine si are acelasi hobby, dar tu il constrangi sa-ti faca productie pentru a-ti creste profitul. MISTOK. :'(

| Lostlyric a răspuns:

Sponsorizezi pentru a face reclama firmei tale. Este o situatie win-win.
Nu sponsorizezi pentru a-i tine pe altii pe spinarea ta, ci pentru a trage un folos de la firma sponsorizata. Poate acea firma are un advertising puternic si o audienta numeroasa si, prin ea, iti poti face cunoscuta si firma ta.
Nimeni care detine o firma nu se baga ca orbu'sa sponsorizeze sau sa participe la acte de caritate doar de frumosul situatiei, ci pentru ca are un castig de pe urma ei.