|

Eu si cu un prieten ne-am apucat de vreo 4 luni sa cumparam accesorii auto din China si sa le vindem in tara, am inceput cu putin binenteles si acum merge chiar foarte bine si ne gandeam sa deschidem firma macar pe o persoana pentru inceput ca sa fim in regula cu legea si sa nu ne trezim ca vine ANAFul peste noi si ne alegem cu o amenda.

Voiam sa va intreb daca stiti cam cat ar putea sa fie toate cheltuielile (o medie generala) la a intretine o firma (nu ma refer cat costa deschisul firmei ci taxele de platit la stat, contabilul... daca e nevoie ), pentru a putea vinde produse numai online pentru inceput?

Noi am vrea sa ne marim cantitatile si tipul produselor, pentru a avea un profit mai mare, dar cum ziceam vrem sa o facem legal... faza e ca stim ca sunt multe de platit si o sa mai ramanem cu mult mai putin decat acum si as vrea sa am o idee, daca eu deschid firma asta pentru a putea vinde produse online cat ma costa sa o intretin si sa nu dau faliment din primul an.

Sper ca ati inteles la ce ma refer, va multumesc pentru raspunsurile care mi le veti da.

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Daca vrei sa faci doar intermediere de produse online, atunci e suficient sa te faci PFA, dar se poate si ca SRL.
Daca faci import si depozitare de marfa, atunci trebuie personal de transport si gestiune, cativa angajati la birou (aprovizionare, desfacere, contabilitate, paza etc.) iar salarul fiecarui angajat trebuie sa calculeziin jur de dublul salarului minim pe economie.
Iar pentru bunul mers al firmei, vei avea nevoie atat de un manager bun, cat si de specialist de marketing si informatician.

Totalizand, pentru a functiona bine, o firma importatoare-distribuitoare trebuie sa aiba minim 20-30 persoane bine pregatite si platite ca atare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Initiativa ta e admirabila dar ar fi mult mai rapid si ai afla mult mai mult daca ai apela la o firma de contabilitate pentru o consultatie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pentru orice persoana juridica iti trebuie oricum contabil, iar contabilul stie foarte bine toate preturile si toate actele de care ai nevoie, asa ca poti sa te duci la contabil din prima

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează