| mariusadnrei a întrebat:

Salut, doar ce mi-am reinstalat aplicatia BtPay si am introdus numarul meu de telefon, fiind corect si imi da o eroare: "Te rugam sa iei legatura cu parintele tau si sa verifici daca datele introduse sunt corecte"
Ce pot sa fac?

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Mergi cu parintele la banca!

| mariusadnrei explică (pentru Violleta2022):

Si cum se rezolva problema din aplicatie daca merg cu parintele? (nu critic doar intreb)

| Violleta2022 a răspuns (pentru mariusadnrei):

NU atinge sub nici o forma aplicatia aia, ca nu se instaleaza nimic de capul lui pe telefonul tau!
Posibil sa fie un link de la vreun hacker!
Te-am trimis la banca tocmai pentru ac ei pot verifica in sistemele lor daca s-au facut updateuri sau au trimis ceva, ca sa nu risti sa accesezi noua aplicatie cu virusi, care iti poate afecteaza contul bancar.

| ZeR0zAhĂr a răspuns:

Te duci la banca, daca esti minor sa iei si pe unul dntre parinti cu tine, sau poti suna la 0264308028 si sa vorbesti cu un operator