| TheBoyTheCool24 a întrebat:

Unde este cel mai bine să lucrez ca și curier de mâncare în Timișoara? La Glovo, la Foodpanda, la Taz, la altceva?

Vă rog să-mi specificați avantaje și dezavantaje în funcție de experiența voastră.

2 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Glovo e plin de comisioane. Plătești comision în funcție de contractul încheiat, taxa pentru deschidere cont de livrator, garanție pe ghiozdan. Asta dacă nu cumva ai propriul PFA. Dacă nu ai lucrezi pentru alți livratori Glovo cu PFA în spate care aduc oameni să lucreze dar în schimb cer comisioane. Unii sunt mai hoți, alți nu. Depinde.
Food Panda în schimb are contact normal, fără comision, fără alte porcării. Ești plătit cu 10 lei/ora indiferent dacă ai sau nu comenzi. În plus pentru fiecare comanda livrată mai primești și aici în plus vreo 7 lei pe comandă. Asta din ce am citit pe internet din experiența altora.


Tazz nu știu. La glovo am vrut sa merg, însă am bătut în retragere când am constatat ca muncesc mai mult pentru ei. La Panda as vrea sa merg și eu în primăvara și vara 2022 sa livrez pe bicicletă.