| AndreyAlex9 a întrebat:

Bună, TPU. Aș avea niste întrebări pentru fotografi sau cei cunoscători in fotografie:
1. Dintre Canon 100d și Nikon d3300 care este mai bun pentru un începător in fotografie?
2.În general care brand este mai bun, Canon sau Nikon?
Sunt începător și nu știu ce fel de sale să-mi cumpăr.
Dacă aveți și alte propuneri puteți să mi le spuneți.

Răspuns Câştigător
| KronstadtResurrection a răspuns:

Te poti lamuri aici: http://www.snapped.ro/aparate-foto/aparate-foto-dslr-incepatori.htm
Fiecare marca are plusuri si minusuri, pe care le vei afla in timp, sau iti vor fi aratate de catre cei mai avansati.
Iti recomand Nikon.

8 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Din propriile mele experiente (incercari pe aparatele prietenilor si prelucrarea materialelor) pot spune ca fotografiile facute cu aparatele Canon mi se par mai naturale si mai usor de prelucrare ulterioara.
De asemenea, prietenii care au aparate Canon (majoritatea le are) se plang de mai putine probleme tehnice.

Evident, trebuie sa si ai grija de aparat, altfel reparatiile sunt costisitoare.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Depinde de buget.
Eu personal aleg Nikon d3300, cu toate ca n-am mai vazut pe site-uri asa ceva.
Iar de brand, zic Nikon.

| anonim_4396 a răspuns (pentru KronstadtResurrection):

Multe site-uri nu au actualizate informațiile, uita-te pe f64 si observi ca este indisponibil.

| KronstadtResurrection a răspuns (pentru anonim_4396):

Erata: f64.ro

| anonim_4396 a răspuns (pentru KronstadtResurrection):

Userule, ce vrei sa-mi demonstrezi ca nu inteleg?
Am dat un exemplu de site, care nu si-a mai updatat oferta ca sa ma exprim corect. NU ma intereseaza sa verific zeci de site-uri, am dat doar un exemplu, fiecare este liber la libera exprimare, ai vreo problema cu aceasta mica chestie? O seara buna!

| KronstadtResurrection a răspuns (pentru anonim_4396):

Esti putin cam mincinos, in rest... ce-am avut de demonstrat am demonstrat.