| Ayskle a întrebat:

Hey! Recent m-am apucat de pictura pe panza.Nu stiu ce anume sau cum se numeste solutia pentru diluarea vopselei.(stiu de diluant dar nu stiu daca e bun si pentru cea in ulei!) Pe net am citit despre ulei din seminte de in si nuci si de mineral spirits, care nu stiu ce este.
Deci daca este bun uleiul pe baza de seminte de in de unde si cu cat il pot lua? daca nu, atunci, ce este mineral spirits si de asemenea de unde il pot achizitiona?
Multumesc!
Fundoi!; 3

Răspuns Câştigător
| barefoot a răspuns:

Uite aici un diluant pentru cele in ulei: http://www.colorit.ro/products/diluant-inodor-maimeri-600.html. pretul este in functie de cantitate. o sa gasesti acolo. eu pe asta il folosesc si mi se pare bun (: sper ca te-am ajutat.

5 răspunsuri:
| antonG a răspuns:

Nu sunt pictor, nu am pictat pe pânză în viața mea, dar studiez într-un domeniu strâns legat de grafică - sunt student la Arhitectură.

În ceea ce privește materialele, dacă ești din București poți găsi tot ce ai nevoie la magazine cum ar fi magazinele de specialitate de la Hanul cu Tei (de pe Lipscani), Art & Hobby Center (tot în zonă, pe strada Eforie, lângă Cinematecă), sau magazinul de lângă Gara de Nord. Cu siguranță sunt mai multe dar nu le știu nici eu pe toate. În alte orașe cred că poți găsi toate cele necesare la magazinele Fondului Plastic (dacă or mai exista).

Referitor la prețuri, orice produs de specialitate nu e ieftin. Adică să ai pregătite câteva zeci de lei. Nu știu la pictură în ulei, dar când am avut la facultate de pictat prin tehnica laviului am dat spre 100 de lei pe pensule mai bune si acuarele pentru laviu de diverse culori... Și am luat chestii entry-level, că de luam pensule cu păr de nu-știu-ce animal sau laviuri de ălea rusești (care ne-au fost recomandate) cred că depășeam lejer suma de 500 lei.

Eu personal nu cred în improvizații, așa că nu îți recomand să pui ulei de nu-știu-ce care e pentru gătit, nu pentru pictură.

| Ayskle explică (pentru antonG):