anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vorbeam zilele astea cu niște persoane despre facultatea de medicină, și una din ele mi-a spus că are un verișor (la medicină generală, anul I) care nu are la niciun examen mai mult de 80-100 de pagini de învățat.
Credeți că spunea adevărul? Aș prefera să răspundă cei în cunoștiință de cauză, adică cei care sunt la medicină.
Fundă

Răspuns Câştigător
| WhiteLife a răspuns:

Cantitatea de materie e in funcție de credite. O materie cu 2 credite are mai puțină materie decât una de 7 credite. Sau chiar daca e multa teorie, de obicei profii sunt mai indulgenți și nu trebuie să știi cuvânt cu cuvânt. La Farmacie se fac: anatomie, fizio, bio cel, mate, info, (cate un semestru), bioetica/micologie, fitoterapie/nutriție (opționale), botanica, chimie anorganica, chimie analitica, terminologie, chimie organica, chimie fizica, chimie terapeutica, tehnologie farmaceutică, biofarmacie, chimia mediului, controlul medicamentului, Farmacogenetica, farmacognozie. Semestrul asta la Farmacogenetica cred că e cel mai puțin de învățat (4 credite și o carte de 100 și ceva de pagini, dar cred că până în 70-80 de pagini e materia pentru examen).

12 răspunsuri:
| WhiteLife a răspuns: