| PleseaJ a întrebat:

Am si eu o intrebare ce masina mi-ati recomanda pentru un incepator dintr-e Renault Clio (Motor 1.2 ) si Peugeot 106 (Motor 1.2 )? Una din acestea as vrea sa fie prima mea masina dar sunt nedumerit pe care s-o cumpar sau poate tot odata imi puteti da o pare despre un alt model de masina.

Multumesc.

Răspuns Câştigător
| FurtunaDiesel a răspuns:

Eu as merge pe Clio. Piesele rezista la fel de mult, decat ca la Peugeot sunt mult mai scumpe, ceva mai incapator in portbagaj Clio, dar pe locurile din spate mai inghesuit, siguranta nu pot sa spun ca este mai mare intr-un clio desii ei asa spui din teste dar nu sunt relevante, consumul este mai mare la Clio singurul dezavantaj, dar nu cu mult. Eu as lua Clio, sau daca ai bani si vrei ceva cu adevarat bun, este putin mai scump nu difera mult pretul, ia un Golf 4 si te tine de 3 ori mai mult si decat Clio si decat 106!

8 răspunsuri:
| benny a răspuns:

Renault Clio sunt piesele mai ieftine si arata si mai bine decat peugeot 106

| Zazu a răspuns:

Peugeot 106, o masina exceptionala,consum mic, practica, incapatoare-chiar daca nu pare.As recomanda Peugeot pentru ca e mult mai rezistenta in timp.Acum vreo 8 ani am avut si Clio, si Peugeot.Clio e mai cocheta,arata mai bine,asa este, numai ca cele mai vechi masini din gamele astea, pe care ai sa le vezi pe strada, sunt Peugeot.

| Neculae a răspuns:

VW GOLF 4 e cea mai buna e intre Peugeot si Renault

| dominyksk a răspuns:

Salut, parerea mea nici una nici alta, deoarece la motor de 1.2 etc o sa schimbi toata ziua happy asa am inceput si eu motor de 1.3 pe un polo si in oras esti in a 4 laughing, cea ce inseamna ca trebuie sa schimbi toata ziua si este destul de urat, recomand ceva cu motor mai mare gen 1.6

| Joker1958 a răspuns:

Nu stiu ce sa zic oricum ronaultu' e cam greu de umblat la el adica u singur trebuie te duci cu e lin service big grin

| Adr14n a răspuns: