| alexuL97 a întrebat:

Buna tuturor. Vreau să-mi cumpăr o mașină. Am auzit o grămada de păreri. Ba diesel e mai bun, ba benzina. Ma puteți lămuri va rog? Sunt începător si as vrea o mașina cat de cat elegantă, sa nu consume mult si sa fie ușor de întreținut. Îmi puteți recomanda o marca si/sau un model? Multumesc anticipat tuturor.

Răspuns Câştigător
| Florian20405 a răspuns:

Salut.Depinde ce folosesti mai mult,depinde,depinde,depinde. laughing
Cam ce buget ai?
Diesel pentru un incepator este foarte bun,mai ales la plecari dupa loc sau parcari,dar daca este turbo si nu stii sa mergi cu ea bine,s-ar putea sa-i strici turbina, asa ca tot mai buna este o benzina.
Eu zic ca o masina cat de cat eleganta, comfortabila si destul de puternica, dar si cu un cost de intretinere relativ mic, este Skoda Fabia Elegance full-options cu 4 geamuri electrice, interior crem, cu dotari multiple etc, 1.4 16v 101 cp, caii sunt mai mult decat suficienti, masina trage bine si fuge bine, iar consum este unul decent, in jur de ~6%.
Iti voi da o varianta si pentru diesel, bineinteles Golf4, Skoda Octavia/Fabia, Seat Leon/Toledo/Ibiza dar si Vw Bora diesel.Toate au aceleasi motorizari, aproximativ aceeasi platforma, numai ca te va cam costa sa achizitionezi una, una buna cam pe la ~200.000 km merge in jur de 3000E+timbru+taxe etc ajungi undeva la 4000 si ceva,ceea ce nu prea cred ca s-ar merita pentru un incepator,poate a doua,a treia masina e perfecta.
Deci ai de ales,bune mai sunt si Ford Mondeo,Opel astra, renault laguna, dar mai un pic mai cotate sunt cele mentionate mai sus, adica mai bune dpdv al performanteri, calitatii si fiabilitatii.
Bafta!

13 răspunsuri:
| DataSoft a răspuns:

Ca si masina un opel astra h.dar ca motorizare trebuie sa ai in vedere cam cati km faci anual... spre exemplu daca faci in jur de 10.000-15.000 ia-ti benzina. daca faci peste 15.000-20.000 sau mai mult diesel.

| alexuL97 explică: