| figaro a întrebat:

Buna,am o nedumerire in lecatura cu masina, Opel Corsa 1.7 DI 2001, Azi dimineata am adus de la mecanic (curatare valva EGR si cv valva de la turbo) dimineata cand am testato era oke, seara cand am venit acasa si am avut mai mult timp sa umblu cu ea pana ce se incalzea motor ca sa pot sa trec de 2000rpm am observad ca ca pe la vreo 3000 rpm se aude un fel de suerat,(ca si suntetul aspiratorului cand trage aer, dar nu se aude asa tare), dupa ce am parcus cc 5 KM am tras pe drepta vreo 10 min cu motorul pornit, venind inapoi dupa vreo 3KM am turato pana la 3500 a "tusit" si a scus un pic de fum negrup dupa aia si-a revenit (acu nu mai scoate deloc)cand am ridicat masina de la mecanic mi-a zis ca paletele de la turbo se misca un pic greu dar cica nu ar fi nici o problema ca nu are nici un joc axial.Cum ar suna si s-ar comporta un turbo defect?, Care este parerea voastra.Multumesc

Răspuns Câştigător
| mariuscristi a răspuns:

Turboul care se strica nu mai intra. pe parcursul vietii unui motor cand masina este noua turboul intra la 1500 de turati pe minut dar odata ce trece timpul si se uzeaza intra la 1800, 2000. daca iti era stricat turboul nu mai tragea masina. si sueritul acela care il auzi nu e nimic nou doar ca pana acum nu ai dat importanta dar el tot suna.

3 răspunsuri:
| Azµre a răspuns:

Turbina e stricată atunci când numai intră. Ea teoretic la 3000 de ture intră la un diesel. Soluția e simplă, trage de ea vreo 50 de km, acelereaz-o, dă-te la ea și se curăță toată coloana. Să nu-ți fie frică! Dăi până în limită!

| AgathaRo a răspuns:

La turbosuflanta e normal sa iti suiere.

| Adrianbistry a răspuns:

Intra pe forum la opel si ai mult mai multe sfaturi