| lilskies a întrebat:

Bună seara, vreau să achiziționez un bmw seria 3 e 36.
An 1992
Km 230 000
Motor 1, 6 benzină.
Arată impecabil dar bineînțeles ca sunt o persoană foarte nesigură cand vine vorba de mașini așa că aș dori niște păreri.
Va rog să nu mă descurajați.

Răspuns Câştigător
| Sofer a răspuns:

E36 încă se tine bine dacă a fost o mașină îngrijită. Tu îți cumperi ce îți place. Și care este bugetul maxim care îl ai pentru o mașină?

| lilskies explică (pentru Sofer):

Mașina e 800€ nu sunt vreo fița sunt incepator și vreau să-mi iau o mașină care sa ma duca din punctul a in punctul b

| suntserios a răspuns (pentru lilskies):

Pai daca vrei o masina care sa te ducă din a in b de ce iei un cazan de bmw de 30 ani?

10 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Esti vreun pasionat de masini vechi si o iei ca sa o restaurezi frumos?

| DecstarIsBackAgainMtfk a răspuns:

Nu te descurajez, insa nici macar ce buget ai nu ai spus. Iar ca masina. uita-te la an, aia are 230.000 doar pe o roata big grin

| lilskies explică (pentru DecstarIsBackAgainMtfk):

Mașina este 800 de euro nu sunt vreo fița abia am luat carnetul și imi trebuie o mașină care sa ma duca din punctul a in punctul b am luat carnetul din 15 noiembrie 2019 si n am condus pentru ca n am avut mașină

| DecstarIsBackAgainMtfk a răspuns (pentru lilskies):

La banii aia cauta-ti un Opel Astra G / Corsa, un Golf 3. ceva ce se intretine usor. BMW a fost masina in anul ala, acum nu mai e masina. plus ca la 800 e iti iei un corsa din 2001-2002 sau chiar un astra G

| lilskies explică (pentru DecstarIsBackAgainMtfk):

Dar ala nu se poate întreține ușor sau?

| DecstarIsBackAgainMtfk a răspuns (pentru lilskies):

Nu chiar, ai piese care fac diferenta de pret, plus ca e o masina foarte veche si e posibil sa nu gasesti toate piesele cand ai nevoie

| SataniccBichh a răspuns:

Mai bine ramai pieton

| lilskies explică (pentru SataniccBichh):