anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am o nedumerire in legatura cu seria 5 f10, deci pe olx sunt unii care la f10 525d scriu motor 3.0 diesel, din Câte stiu e 2.0 biturbo 525, sunt unele la 204 cpc 525 cică iar pe anunț scrie 3.0 diesel, a meu e 3.0 diesel, in acte scrie 3.0d, de ce ei scriu la 525 3.0 diesel?

5 răspunsuri:
| romeo78 a răspuns:

Https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(F10)
Aici vei afla răspunsul. Au existat 2 serii de motoare vândute sub titulatura de 525d. 2010-2011 s-a folosit un L6, 3 litri, dezumflat, 205 Cp, iar apoi după 2012 un L4, 2 litri.
Deci, prin motor îți dai seama de vechimea modelului.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru romeo78):

Deci doar facelift-ul de 525 e 2.0? sad

| romeo78 a răspuns (pentru anonim_4396):

Înainte de face-lift. S-a făcut o îmbunătățire a modelului și s-au oferit noi motoare mai ușoare și mai economice.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru romeo78):

Wtf. deci nu mai inteleg nimic, capacitatea cilindrica s-a schimbat după Facelift... a devenit 2.0 iar tu îmi zici de Mostoate mai ușoare și economice, pai nici nu se pune problema sa se compara un 2.0 cu un 3.0

| romeo78 a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu se compară, normal, dar a apărut "downsize". Adică, motoare turbo, cu o capacitate cilindrică mai mică, cilindri mai puțini, dar o putere egală sau mai mare decât cea a motorului înlocuit! Toate mărcile auto au făcut așa ceva!
Ford a creat un motor turbo pe benzină, de 1 litru cu 140 CP, putere care acum 15 ani o avea un motor de 2 litri sau 2, 5 litri. Nu uita marile motoare americane de acum 20, 30 de ani în urmă, care erau egale sau depășite ca putere de motoare europene cu o capacitate cilindrică la jumătate poate decât cel american. Așa se întâmplă și acum cu motoarele europene. Se înjumătețesc și se pune turbo!