| Madalin2004 a întrebat:

Salut,TPU!
Vreau sa imi achizitionez un BMW 525d e60 (non facelift)
Ma pricep cat de cat la mașini,dar nu pot sa zic ca stiu totul pe partea mecanica!
Intrebarile sunt:
●Ce ar trebui sa verific la mașina?
●Unde sa ascult cu urechea sa văd daca bate cv sau nu?

Cer sfaturi pentru ca nu vreau sa imi iau vreo țeapă, ptc nu imi permit după sa bag bani in mașina sa o repar! In anunț este seria de șasiu pusă si scrie a fost volanta schimbata si ca mașina merge perfect, dar nu inseamna ca trebuie sa am deja incredere in vânzător.Am 18 ani si momentan nu imi permit sa aruc cu banii,imi permit doar intreținerea mașinii (revizii, impozit, etc)
Mi-as fi luat 520 d, dar e un motor foarte puturos, care nu are ce cauta pe un seria 5! 2.5-ul e alt cv, 6 pistoane,merge mult mai liniar!
Nu imi spuneti NU BMW, pentru ca sunt incepator!
Eu sunt un fan de mic a mărcii Bavareze BMW, pâna si scoala de soferi am facut-o pe un BMW 116d f21, tot din simpatie fața de BMW!
Nu am gânduri de Schumcher si sunt cu, capul pe umeri si nu am nevoie de figuri la volan, ptc figurile costă viața si știu ca acasă am așteaptă cineva!

Răspuns Câştigător
| vmorghulis a răspuns:

Bună! Înainte de a cumpăra o mașină second-hand, există câteva lucruri importante pe care ar trebui să le verifici:

Istoricul mașinii: cere vânzătorului istoricul complet al mașinii, inclusiv service-urile anterioare, reparațiile și accidentele.

Caroseria: verifică caroseria pentru urme de rugina, lovituri sau zgârieturi. În plus, asigură-te că ușile, capota și portbagajul se închid corect.

Interiorul: verifică interiorul pentru uzură și deteriorare, inclusiv tapițeria, covorașele și bordul. Verifică și funcționarea sistemului de aer condiționat, a sistemului audio și a altor accesorii.

Motorul: verifică starea motorului, inclusiv nivelul de ulei și lichidul de răcire. Verifică și daca exista scurgeri de lichide.