| simonsdgdfbn a întrebat:

am un scuter de 49cc si l-am alezat pentru ca era cilindru zgariat l-am facut cu 2 cote mai mare, ma intereseaza cum se face rodarea ca sa tina cat mai mult motorul si sa functioneze bine aaa si m-ai am o problema el era din fabrica facut sa mearga prin injectie dar a fost modificat si acuma merge pe carburatie si consuma foarte mult, poate fii din vina carburatorului?(am strans toate surubelele la carburator si tot mai merge) si ca sa-l pornes la prima trebuie sa ii obturez aerul ii dau 2-3 pedale apoi tin acceleratia la maxim si porneste din prima...cei care va pricepeti imi puteti da un sfat.

Răspuns Câştigător
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Daca o sa scrii aici si ce scuter ai, an fabricatie si de cat este carburatorul o sa incerc sa-ti dau un raspuns. Pana una alta, rodajul trebuie sa-l faci pe parcursul a trei plinuri de benzina, fara
pasager, fara sa iei a doua persoana pe scuter cat timp ii faci rodajul. Doua dopuri de ulei in plus nu i-ar strica in benzina, pentru a asigura o ungere mai buna a pieselor in frecare. Incearca in prima suta de kilometri sa nu depasesti 50 km/h. Dupa prima suta de kilometri, te duci in reprize alternate cand mai tare cand mai incet si poti depasi granita celor 50 de km catre 70 de lm/h dart nu pe distante lungi la inceput. Dupa cei 200 de km poti accelera pe distante mai lungi si cu viteze constatnte sau alternate dar nu cu acceleratia mereu pe maxim! Ca sa-mi dai datele de pe carburator pe o parte a acestuia scrie PHB -PHBV - imi scrii aici datele de pe el apoi o sa-ti spun ce trebuie sa faci ca sa functioneze in parametri optimi!

0 răspunsuri: