| Ionut8478 a întrebat:

Bună ziua. Am wv Jeta din 2007 motor de 1.6 benzina. Problema e că nu trage și consumă mult. Pe tester nu da nici o eroare. I-am schimbat bujii filtru de benzina senzorul de aer. Am curățat clapeta de accelerație și tot degeaba. Un sfat o părere? Poate a mai patit cineva? Mulțumesc.

5 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cred ca e motor FSI... Nu multi se baga la ele.
Cauta un mecanic renumit pentru ele.
Vezi ce zic baietii pe vwforum.ro
Sau varianta simpla... Ti-a facut vreun Einstein distributia?
Daca a facut semne cu creionul si a "calat-o" fara kit de calare, atunci e decalata cu 1-2 dinti, si din cauza asta e rapida ca mersul pe jos.

| relian a răspuns:

Nu trage si consuma mult,comparativ cu ce anume? Detalii zero,deci ce intrebi tu,de fat nu prea ai intrebat nimic.

Treb sa spui comparativ cu ce nu trage,comparativ cu ce consuma?

Ai facut consumul acu cateva luni si ai faciut consumul si acum si este diferenta,ori la ce anume te referi?

Vorbiti fratilor mai clar si mai detaliat,altfel ce raspuns poti primi?

Ai facut vreo proba acu un an si motorul avea X CP,ai facut acum si are mai putini cai putere, despre ce desene animate vorbesti?

Ce spune unu pe aici, bate cimpii laughing auzi la el daca ti-a dat careva doi dinti mai jos merge la pas laughing Banui ca el nici n-a citit ce ai scris in intrebare, ori nu prea pricepe.
Tu ai spius clar ai schimbat una alta, ai scanat masina si nu da nici un cod, deci masina functioneaza normal, fara probleme.

De unde a ajuns la concluzia ca tio fi dat nu stiu cine 2 dinti din gura mai in spate sau mai in fata,doara el stie laughing
Cind faci asa ce va ti se aprinde check engine,deja ai miss fire,ori mai stiu eu ce simptome.

Spune de asemenea ca poate este motor FSI,dar el stie ce inseamna aia? Ca nici nu a zis macar.
Daca motorul tau este FSI aia e bine,pentru ca este direct injection,asta inseamna FSI-Fuel strait injection,deci benzina este bagata direct in cilindrii,la fiecare cilindru ai cate un injector,asta e f bine.

Chestia este ca daca e doara FSI nu ai tubina, deci asta e, de avea motorul ar fi trebuie sa fie TFSI.

Asa ce pot sa iti zic, este ca ai schimbat alea degeaba laughing asta daca nu avea nici inainte coduri, luminite la bord aprinse.

Nu te astepta la masina aia sa zboare, are numa 1.6 litri motorul ala din anul ala scoate in jur de 100 CP stiu si eu hai sa zic 110 cp.Consumul trebuie sa fie undeva la 7 litri si ceva la suta.

Deci consumul daca stii cit este consumul din specificatiile fabricantului,poti sa faci tu consumul acum si asta da,poti sti daca este mare sau e ok.
Ca putere,daca stii ce motor ai,cu turbina sau fara turbina,cauti afli citi CP are,dar tot degeaba ca nu ai cum verifica.
Deci masina ta are un motor cit se poate de banal,de normal, nu ce spune careva aici nu se baga multi la ele laughing nu se baga de ce? Nu ai ce te baga, daca nu are turbina, merge asa cum merge, mai mult nu ai cei gface, doara sa o impingi de la spate laughing

| Ionut8478 explică (pentru relian):

Problema e că mașina o am de 8 luni de zile. Comparativ cu alte mașini îmi ia undeva la 12.13 in oraș mers normal și undeva la 8 la drum lung. Nu sânt mecanic și nu mă pricep daca e FSI sau TFSI Exemplu dacă mă bag într-o depășire nu are vlaga nu se duce nici cu a treia sau a doua. Și la relantiu galopează motorul nu merge rotund așa cum ar trebui

| relian a răspuns (pentru Ionut8478):

Deci tu ai facut comparatia asta cu alte masini, nu ca inainte, acum stiu si eu o luna mergea de rupea, acum nu mai trage.
Deci masina ta merge atit cit poate, la 100 de CP vrei sa te bagi cum spui? Nu merge asa, am pe aici pe cineva care are tot o jetta dar din 2016 si nu te bagi deloc, mergi cit swe poate de normal.A ta din 2007 e si mai slaba.

Consumul am zis cauta in manaual sau pe net la specificatiile fabricantului si vezi cit consuma, apoi faci tu consumul real si compari.Consumul il faci umplind rezervorul, dai km la zero, mergi stiu si eu trei sferturi de rezervor, te duci si umpli iar rezervorul.Vezi cita benzina ai bagat ultima data, trebuie uiti citi km ai mers de la zero pana cand bagi iar, imparti si ala este consumul real la masina ta.

Daca fabriocantul spune ca asa trebuie, atunci atit consuma.Nu mai compara masina ta cu alte masini.
La relanti galopeaza,citi RPM re motorul la relanti? Asta trebuie sa stii,te uiti si vezi ceasul ala cate rotatii arata.
Ai putea sa ai rpm mai putin decat trebuie,atunci motorul vibreaza nitel, ori ar putea fi mare, atunci galopeaza cum zici.
La rpm mare sau mic nu se aprinde nici o lumina la bord.
Daca nu merge rotund cum zici, aia ar insemna ca ai avea ceva missfire, dar in cazul asta sar aprinde check engine.

Tu spui ca ai scandat masina si totul este in regula, deci poate doara ti se pare.
La Jetta asta ce am zis eu din 2016 RPM este nitel mai mare decat trebuie, normal ar trebuie sa fie undeva la 800 rotatii pe minut si la ea este aproape de 1000.
Am verificat alta masina un BMW si la ala e nitel mai jos aproape de 5-6 sute si ar trebui sa fie 7-8 sute, de aia stiu cum si ce face masina.
In ambele cazuri nu se aprinde check engine, pentru ca este ca si cum ai accelera, ori ai decelera deci nu are ce sa se aprinda, asta vezi tu la ceasul din bord.


Eu ma uitai la masina ta online si acolo scria ca trebuie sa consume 7 si ceva la suta de km combinat.
Dar avand in vedere ca masina este veche, poate ca segmentii is uzati, deci consumul este ceva mai mare.Conteaza si cit de umflate is rotile, daca is normal umflate sau mai mult consumul ar trebuie sa fie normal, daca is slabe consumul creste.

Deci nu are vlaga ca asa este ea, n-are ce vlaga sa aiba la 100 CP.Masina ta o ia asa usurel batraneste laughing nu-i de aia apesi si tisnit ca din pusca; pai alea is de peste 180 CP.

Referitor la motoare FSI TFSI bla bla se refera la sistemul de alimentare cum ajunge benzina in cilindri,deci in caul tau de ar fi FSI asta inseamna ca ai motorul ca si la alea diesel, adica la fiecare cilindru ai cate un injector, ala pulverizeaza benzina in interiorul cilindrului, astea is motoarele cele mai bune.
Dar un motor mic atit poate, am zis nu te astepta sa zboare.
Eu am un BMW seria 3, motorul are 2 litri tot benzina, dar are numai 180 CP. Sint masini la fel, dar cu motorul de 240 CP, deci tot 2 litri dar motorul mai puternic.
Eu mereu am avut masini cu peste 240 CP si cand am luat junghiu asta ma gindeam sa vezi ca de abia se misca.
Surprinzator masina reactioneaza de nu-ti vine sa crezi,laughing asta pentru ca vorba unor este BWM, chiar aia ce au testat masina cu motorul asta nu se asteptau sa reactioneze asa cum o face, adica te bagi in depasiri, faci cu ea de toate, este f buna.Zic ce au zis aia de testeaza masini si zic din experienta, o conduc zilnic.Jetta de care am zis am copnduso si pe aia, are numa 160 CP dar cum zic nu te bagi cu ea, nu are vlaga.
Deci ce sa mai vorbim de a ta care are 100-110 CP.

Vrei masina sa rupa asfaoptul ia-ti motoare peste 2 litri si pe benzina si cu turbo.
Consuma mai mult dar ai putere.Nu gasesti masini si cu putere m,are si consum mic, trebuie sa stii ce vrei.
De mergi la un m, ecanic si masina nu are coduri, merge fara problem, e nu vad ce ar putea ala sa faca.
Computere performante sa zici ca o pune so testeze ca la fabrica nu gasesti asa ceva.
Dar cum zic masina daca ai scanat si nici o lumina nu este aprinsa la bord, atunci atit poate.Nu mai compara masina ta cu alte masini, stai linistit fa-ti treaba cu ea, nu trebuie sa te bagi in depasiri de astea rapide, mergi si tu ca tot omu, nu ca pomu laughing

| Ionut8478 explică (pentru relian):

Ok. Mulțumesc frumos pentru sfat.