| florynflr19 a întrebat:

Ieri mi-a fost suspendat permisul pe 30 de zile din cauza ca mi-a, acordat prioritate de trecere pietonilor, in urmatorul caz : Eu eram a doua masina dupa masina de politie, ne apropiam de "trecerea de pieton" nemarcata corespunzator, doar prin panoul cu trecere pentru pietoni, drumul fiind nou asfaltat. Masina de politie opreste langa trotuar ca si cand ar opri, cand era aproape intuneric cu luminile stinse, masina din fata mea a depasit masina de politie si eu am procedat la fel, fara sa-mi dau seama ca acolo era o trecere de pietoni, nu aveam de unde sa stiu deoarece nu era la mine in oras, la 500 de metri m-am trezit cu politia in spate zicandu-mi ca nu am acordat trecere. Cand le-am explicat ca am procedat ca cel din fata mea ocoleau intrebarea. Sunt si incepator si cand au vazut mamaliga in geam au venit dupa mine. Meritam retinerea permisului sau politia a procedat neregulamentar " facandu-ma de bani "?

19 răspunsuri:
| Laura a răspuns:

Miliţia n-are voie să staţioneze la mai puţin de 25 m înainte şi după trecerea de pietoni, în primul rând. În al doilea rând, dacă pietonul era pe trotuar, ţi l-au cam suspendat pe nedrept. Şi în al treilea rând, doar un sfat, ai mare grijă la trecerile de pietoni chiar dacă nu au marcaj pe asfalt, sunt cele mai nenorocite, sunt de ajuns un moment de neatenţie şi un pieton eventual dobitoc şi te trezeşti cu dosar penal că l-ai mierlit.

| florynflr19 explică (pentru Laura):

Nu stationau, ei cica oprise sa acorde trecere pietonului lipit de trotuar cu luminile stinse cand era aproape intuneric, nu aveam de unde sa stiu daca stationa sau circula, daca mergea ca o masina normala pe mijlocul benzii cu luminile aprinse nu eram dobitoc sa o depasesc.

| Laura a răspuns (pentru florynflr19):

Fix în momentul în care tu ai trecut peste trecere, pietonul era pe trotuar sau pusese piciorul pe carosabil?

| florynflr19 explică (pentru Laura):