| mgtow a întrebat:

Cat poate duce o conversie la o masina care merge pe benzina sa fie 100% electrica? Sant sigur ca o sa apara acel trend in care multi nu doresc sa scape de jaful vechi care vopsit sau cu folie si ceva tuning exterior - interior il conserva bine. Multe modele electrice sant un dezastru cand le vezi, si mie mi-ar placea o conversie la un honda civic type R 2020 de exemplu sau BMW M4 din 2018

Răspuns Câştigător
| nicu991 a răspuns:

Arunca o privire peste astfel de kit-uri de conversie electrica
https://evshop.eu/......n-kit.html
Vine cu acumulatori tesla iar pretul porneste de la 12.500 euro.
Poti cauta astfel de kit-uri pe net, se gasesc relativ usor.

1 răspuns:
| zilog a răspuns:

Eu am fost pus sa fac partea electrica de la o asemena conversie
CARE NU A COSTAT MAI MULT DE 4000 EURO in total
la un logan 1.4 benzina

i-a aruncat motorul propietarul i-a pus un motor cu 10KW 24v

eu i-am facut genratorul de armonici pe 30...40...50 000 Hz
adcia i-am facut adaptarea sa poata accelera si sa dea impusuri la 40 KHz
si gata acum poate varia viteza motorului

iar acumulatorii sunt aproape ca si cei de la laptop i-a gasit foarte ieftini si a facut 2 baterii de 14v cu 200Ah care ocupa cat 2baterii normale de 50A auto

Bateriile pot fi folosite pana cand scand la 12v in total adica la 50% ca sa nu le uzez
ca as fi putut sa le las sa scada si pana la 10v dar ar fi fost mai greu cu incarcatul.

Acum de la 12v la 24v se incarca in 4 ore

și am probat masina respectiva
ajunge de la 0 la 70 Km pe ora ca atat am avut curaj sa ii dau instantaneu
adica daca ar avea aderenta rotile ar ajunge si in 2 secunde
doar ca nu vre sa te simti ca si cand te-ar fi lovit trenul din spate nu accelerezi ca nebunul
asa ca daca accelerezi cat te tin geurile coastele poti sa ajungi la 100 Km in 4 secunde pentru ca mai repede este imposibil pentru ca te doare spatele
si in afara de asta nu ai aderenta cu cauciucurile pe asfalt

am facut proba pe teren gricol camp si drumuri de pe campuri plus in curtea unei fabrici si
doar cu mine ca si sofer fara alta incarcatura am reusit sa merg 200 Kilometri
doar cu o singura incarcare a acumulatorilor
cu o viteza medie de 70 Km pentru ca nu aveam drum unde sa ii dau talpa asa ca trebuia sa ma tot plomb princurtea respectiva si pe un drum privat inchis accesului circulatiei publice ce tinea de fabrica respectiva de 4 km asfalat
dsar mult am mers pe camp pe teren ne asfaltat pe drumuri agricole private
inchise circulatiei publice

si ar mai fi mers doar ca imi scadea viteza cred ca ar mai fi mers inca 50 km daca as fi vrut sa omor acumulatorul
sa il descarc de tot
si cred ca ultimii 50 km ii mergeam din ce in ce mai incet
pana cand ajungeam la 3Km pe ora si 8volti in acumulator

merge merge nu trebuie sa dati banii la firme ci puteti sa va faceti singuri
ma conractati si eu va spun ca trebuie sa va cumparati neaparat motor cu magneti permanenti asta este tot secretul
ca nu imi plac alte motoare
ci imi plac motoarele de curent continu 50W pentru tico
100 W pentru matiz
200 W pentru BMW

cred ca tico este cel mai castigat va dati seama ca ar fi mers 400 Km daca as fi avut un motor doar de 50 W pus la un tico
cu 2 acumulatori facuti din acumulatori de laptop
de 200W bucata la 14 v
adica 400W in total cu 28v

IN REST AM CAUTAT PE LA DEZMEMBRARI O PEDALA CARE SA AIBA POTENTIOMETRU adica rezistenta care variaza direct proportional cu cat acceleram ca sa pot sa o citesc cu niste amplificatoare operationale apoi sa o aplic la niste comparatoare lm393 apoi sa o trec prin optocuplor sa o bag in generatorul de fecventa 40 000 Hz 50 000 Hz apoi sa iau fecventa respectiva sa o trec printr-o chestie ultra secreta si sa aplic curentul respectiv motorului