| DangerF a întrebat:

Cutia automata e mai scump de intretinut decat cea manuala? Am inteles ca atunci cand faci schimbul de ulei trebuie sa schimb ceva si la cutie. No hate sunt incepator happy

Răspuns Câştigător
| DaniTDCI a răspuns:

În general, o cutie automata presupune mai multe cheltuieli, reparații și piese ceva mai scumpe etc, eu optez pentru cutie manuala

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Asa e, dar cand mergi bine si nu fortezi nota la masina cutia automata va duce pana iti cumperi alta noua sau veche daca nu ai bani

suntserios
| suntserios a răspuns:

E mai scumpa, dar se face mai rar.

| relian a răspuns:

La o masina cu transmisie automata nu faci nimic niciodata,moare masina si tu nu ai ce intretine la acea transmisie ok?
Nu se schimba nimic,nici un fluid nimic,nu ai ce umbla la o masina genul asta.
Deci nu ai ce intretine,doar daca cumva spargi baia,curge fluidul ala,spargi ceva radiator in fata si se duce acel fluid,atunci da repari cei defect,pui alt fluid si aia e tot.
In manualul masinii fabricantu spune asta,nu ai ce cauta acolo,nu schimbi nimic,acel fluid moare masina de batranete si fluidul ala e tot bun.
Vad spui ca nu te pricepi,esti incepator,dar apreciezi raspunsuri gresite laughing asta da.
Vad care mai de care mari cunoscatori pe aici,dar intrebai ai condus vrodata o masina cu transmisie automata? Ei doara dau cu presupusu.
Eu traind unde sunt numai masini genul asta,nu am auzit la cunostinte,cunostintelele cunostintelor sa li se fi stricat transmisia.
Nu zic ca nu se mai strica, dar f rar, sau atunci cand masina este folosita peste capacitatile ei.
Daca ai o masina cu transmisie automata si mergi norma, niciodata nu vei avea probleme.
Deci ai mai putin de intretinut la astea decat la cele manuale.
Cei care ma contrazic sa vina cu argumete, nu cu fiare vechi luate de mai stiu eu unde, ca au vazut ei au auzit bla bla.

| ClaudiuM1997 a răspuns: