| StefanCosmin a întrebat:

De ce Audi A6 2006 e asa de scump? Adica pentru o masina la anii astia, 7000 de euro e enorm! Ce ar avea in plus fata de o masina mai noua, sau o masina din acelasi an, doar ca alta marca care e mai ieftina?

20 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Mi se pare exagerat pentru ca e veche si e jaf ce sa zici are peste 10 ani dar nu mai e masina de rand, oricat de buna la piese ar fi ea asa o vad multi. Normal daca ar fi a mea sau a ta nu ai zice ca e jaf pentru ca ai tine la masina. Uite un ilfovean a facut 1.000.000 km cu un logan si n-are treaba. Dar a duso numai la service oficial dacia si aia au stiut cum sa-i tina mantenanta (tipu taximetrist de meserie)

| StefanCosmin explică (pentru mgtow):

Da, l am vazut pe Youtube, dar logan ul e logan, ala e facut sa reziste, mai ales daca ii faci reviziile la timp si a dus o la service autorizat Dacia, asa cum ai spus tu, si sincer e normal sa faci atatia km in 9 ani sau cati ani a zis ca are masina aia daca esti taximetrist

| angel74dm a răspuns:

Având în vedere că un Audi A6 nou e 50.000 €, prețul de 7000 € nu mi se pare așa mult pentru o mașină de 10 ani... Tabla pe un Audi nu ruginește niciodată, mă refer aici la cele modele noi, zincate, iar motorul e unul dintre cele mai bune din lume.

| mgtow a răspuns (pentru angel74dm):

Cam gresesti A5 nou e 50 000 dar sa stii ca merita mai mult alea din gama audi selection plus putin mai ieftine de la fabricant merg bine. Nu merita sume asa mari masinile astea

| angel74dm a răspuns (pentru mgtow):

Nu greşesc deloc, Audi A6 costă 50.000 €. Uite aici, prima maşină costă 50.990 €, iar a doua 49.900 €... Audi A6 nou: https://www.autovit.ro/......e/audi/a6/

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

Nu stiu, de regula marcile premium vechi sunt de evitat pentru ca au avut proprietari potenti financiar (adica care au avut bani de combustibil) si sunt rulate sute de mii de km. Ori poate fi si Aston Martin, la 3-400.000 km nu mai e masina.

| StefanCosmin explică (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Exact, asta care vrea 7000 de euro pe audi ul lui are 250 000 km, ceea ce mi se pare enorm pentru pretul asta, daca ar fi avut 150 000 km cel mult as mai fi zis...

| angel74dm a răspuns (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Izvorul ăla de înțelepciune a cam secat, sunt mașini care merg fără probleme 2.000.000 km... Eu personal am avut un Volskwagen Carravelle cu care, în doi ani am făcut 436.000 km, curse de Franța - România (exclusiv pe autostradă) o dată pe săptămână, 52 de curse pe an x 4250 km media pe cursă = 442.000. După doi ani, când a vândut-o, am luat mai mult de jumătate din banii dați pe ea, deoarece toate componentele aveau doi ani, rulmenții, direcția, suspensia, caroseria, etc. Reviziile au fost efectuate doar la VW, cauciucurile schimbate periodic, etc. Cel care a cumpărat-o știe foarte bine că o va mai folosi încă 1.500.000 km fără probleme, în condiții optime de utilizare. Așa că, și peste 400.000 km o mașină se poate numi mașină...

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru angel74dm):

Or merge si 7000000 dar nu ai cum sa le mai compari cu masinile noi sau mai noi.

| angel74dm a răspuns (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Corect, dar aici e vorba de o maşină veche, deoarece omul nu are posibilitatea să-şi achiziţioneze una nouă. Toată lumea şi-ar lua maşini noi dacă ar putea din punct de vedere financiar, însă ăsta e singurul motiv pentru care românii (şi nu numai) îşi cumpără toate rablele şi vechiturile de prin străinătate... Banii...

| mgtow a răspuns (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Acum noul audi 5 consuma 5L la 100 km in oras si 4, 5 pe extraurban adica combinat clasa eficienta A si nu are adblue al naibii cum a facut mercedesu laughing dar costa 35000€ si isi merita banii, mi-o iau prin aprilie fara discutii apoi sa fie si jaf dupa 10 ani de o fi pentru ca pierde valoarea, dar o voi ingriji si stiu ca va dura ani grei la rand de aia dau multi bani asa stiu ca o sa aiba calitate de durata, nu locuiesc in tara altfel nu.mi permiteam masina asta

| mgtow a răspuns (pentru angel74dm):

Tine si un miliard de km daca o duci numa la fabricant cu reviziile numa la inceput sa tragi tare pe ea avand garantie sa vezi ca are viata apoi o lasi moale respecti indicatoarele de viteza ce mai nimic mai mult

| angel74dm a răspuns (pentru mgtow):

Greşit, cei mai mulţi kilometri din lume făcuţi cu o maşină sunt 4.890.992 km, atinşi de americanul Irvin Gordon pe 1 mai 2014 (plus ce a mai făcut de atunci) cu un Volvo 1800S din 1966. Având în vedere că respectivii 5 milioane de kilometri i-a făcut în 48 de ani, i-ar trebui cam 9600 de ani ca să atingă un miliard de kilometri... big grin

| mgtow a răspuns (pentru angel74dm):

Oho, atunci daca ma fac cu A5-u ma tine pana ma pensionez si renunt la soferie rolling on the floor laughing

| TrăieşteClipa a răspuns:

Nu este mult 7000.
La banii astia iti iei o cute de conserve autohtona noua.
Cine a avut bani de A6 a avut si bani pentru service si piese de calitate.
Nu se poate compara Audi cu Ford, Renault sau Peugeot.
De noua a costat cat toate 3 la un loc.
Daca km sunt facuti in autostrada poate sa treaca de milion lejer.

| StefanCosmin explică (pentru TrăieşteClipa):

Nu ma refeream la alea. Ma refeream in general la grupul VAG, adica un VW Passat, o Skoda Octavia.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru StefanCosmin):

As prefera oricand un logan nou in detrimentul unui Audi rulat 300.000 km si vechi de 11 ani. De altfel, proprietarul nu-l vinde de bun.

| StefanCosmin explică (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Bai, sincer si eu laughing

| onyvirus a răspuns:

E limuzina 5 stele

| StefanCosmin explică (pentru onyvirus):

Daa, dar e foarte uzata, adica are o gramada de km, dar da, e ingrijita, insa am gasit si cu 5000 euro si arata mult mai bine