| George0 a întrebat:

Opel astra G 1.7 dti breck.
Am pompa de motorina.
De ce nu ajunge motorina in filtru?
Mașina nu mai pornește.
Pun contactul, dau la cheie, țin piciorul pe accelerație și nimic, se aude acel sunet ca ar da sa pornească dar nimic.
Ma poate ajuta și pe mine cineva?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ba chiar pe electric e cea mai mare posibilitate. Pompa de injectie are un modul electric cu imobilizator, ala se duce de la o vreme, si te lasa asa cum spui tu, in mijlocul drumului.
Du-te la un mecanic, ca nu ai treaba cu ea...

12 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca zici ca are pompa de motorina (de alimentare electrica): functioneaza? Bazaie? Ii vine curent?
La filtru ajunge motorina? E gol?
Nu prea te poate ajuta nimeni daca esti paralel, ori apelezi la un mecanic si il lasi sa-si faca treaba, ori inveti tu mecanica, sa faci macar o constatare.

| George0 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Se aude un sunet, numai ca efectiv nu vine motorina la filtru.
Eu zic ca pe partea electrica stau bine. Mie mi s-a oprit motorul din mers, ma lăsat accelerația în timp ce mergeam și s-a oprit motorul, când dădeam sa pornesc, nimic.

| George0 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mulțumesc, am sa verific

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru George0):

Ba chiar pe electric e cea mai mare posibilitate. Pompa de injectie are un modul electric cu imobilizator, ala se duce de la o vreme, si te lasa asa cum spui tu, in mijlocul drumului.
Du-te la un mecanic, ca nu ai treaba cu ea...

| relian a răspuns:

Si ce legatura are pornitu cu motorina? Tu cand incerci sa pornesti,chiar daca sa zicem ca nu ar veni motorina,motorul trebuie sa fie invartit de electromotor,ca urmare la tine nu se invarte nimic,deci ar putea sa fie electromotorul.
Pompa daca nu baga motoru nu porneste,dar de invartit ar trebuie sa invarta.
Ar putea sa fie bateria dusa,electromotorul daca este bun nu are ce invarti daca bateria nu-i da curent.
Deci pana la motorina chestiile astea ar trebuie sa faca ceva.
Mai mult ca sigur e bateria dusa,asta pentru ca atunci cand pui contactul,pompa ar trebuie sa bage ceva motorina,asta daca ai pompa de motorina electrica.
Ca urmare daca bateria e dusa,de aia nici motorina nu ai unde spui tu la filtru,deci este o problema electrica, cai bateria, cai altceva, trebuie verificat, beteria se poate verifica cel mai usor, apoi mergi mai departe siguranta la pompa etc

| George0 explică (pentru relian):

Am sa verific, mulțumesc!

| Daniel323 a răspuns:

De unde stii ca nu ajunge motorina in filtru?

| George0 explică (pentru Daniel323):

La filtru am 2 furtunuri, unul in și unul out. L-am scos pe cel in, am pus contactul și nu a ieșit nimic, am dat sa încerc sa o pornesc tot la fel, nu ieșea nimic.
Am pus motorina in filtru, tot nu pornea.
Probabil, nu știu, nu îmi face presiune pompa de motorina.

| George0 explică:

Am trimis mașina în service, am sa vin cu rezolvarea.

| George0 explică (pentru George0):

Problema rezolvata, calculatorul de pe pompa de injecție făcea figuri, a fost reparat, iar acum totul este în regula.
Repet: a fost reparat, nu pus altul nou.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru George0):

Se schimba un tranzistor din ele, si merg fara probleme in continuare. E mai complicat sa schimbi cu totul decat sa il repari.

| George0 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Din câte am înțeles, dacă schimbam cu totul trebuiau scrise niște coduri, nu știu dacă zic bine. Va rog sa ma corectați

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru George0):

Da, e dificila scrierea pompelor Bosch VP. Daca se aduce pompa cu cod asemanator se scrie usor sau merge din prima, dar daca se aduce pompa de alta serie e mai dificila scrierea lor, si trebuie tester bun. Dai vreo 200 de lei numai pentru scris noua pompa, daca e alt cod.