anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:



Am un scuter malaguti f12 ia 80 cu setu de 49, are pistonul de 38(cota lui originala) daca il rectific la 43 cota maxima fuge mai tare?, consumu ar fi mai mare?, are un prieten un scuter yamaha mbk buster are setu de 49 si pistonu de 43 cota maxima si eu cu scuteru meu l-am facut... daca rectific si eu cilindru si il fac de 43 ar fuge mai tare? dau funda!happy

Răspuns Câştigător
| FurtunaDiesel a răspuns:

In principal s-ar strica mai repede si ar fi complet dezalezat dar da, ar fi fugii putin mai tare. Oricum aceste modificari nu te vor lasa sa treci de ITP cu el si daca mergi fara ITP risti un dosar de toata frumusetea!

| KaPy2 a răspuns (pentru FurtunaDiesel):

Poi are un prieten un scuter cu motor de 150 si are acte de 49 si se duce unde vrea cu el, la oprit politia sal controleze, politia nu iti desface scuteru sa vada ce motor ai u...

| FurtunaDiesel a răspuns (pentru KaPy2):

Politia nu are experti tehnici de teren dar se poate sa te opreasca o duba de la Autoritatea Rutiera Romana, iti puna pe linia de test, vede ca ceva e in neregula, iti verifica motorul si scrie dosar penal pe tine. Cand eram la ARR pana in 2006, cam 2-3 deastia opream cu scuterele pe zi si se mai gaseau si cu masinile cate unu cu Dacie cu motor de Golf, cu Oltcit cu motor de Corsa si asa mai departe, Trabant cu motor de Golf si multe altele. In 85% din cazuri se facceau dosare penale si se suspenda dreptul de a conduce pentru 3 ani la cei cu scutere si automat nu isi mai puteau lua permis de conducere 3 ani, la 5% din cazuri parnaie pentru ca majoritatea erau recidivisti care faceau chestia asta si cam 10% scapau dar... aia care scapau era doar dintr-un noroc pur sau unu jmeker in spate si el blindat de bani si ii scoteau procurorii!

2 răspunsuri: