| mihai22222 a întrebat:

Salut am o întrebare întrebătoare îmi pornește greu motorul e pe motorina ca sa-l pornesc mai repede dau la pompa de amorsare și asa abia pornește dar o ia mai repede dacă ma urc și dau direct la automat am observat ca are aer pe conducta oare sa fie asta cauza

9 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Bomba de motorina poate sa fie cauza principala, e destul de costisitoare daca se schimba. Cauzele alternative pot fi, turbocompresorul, vreun furtun de aer deteriorat, sau injectoarele.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Turbo sau furtunele de aer nu ti-ar fi afectat cu nimic pornirea, nu te lua dupa 'Sofer'.
Ce masina ai? Cand porneste, scoate fum?

| mihai22222 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Am un logan din 2007 an fabricație de doua zile am văzut ca pornește greu dacă nu da la pompa de amorsare nu o ia și dacă dau după 5/10 secunde o ia și tot nu pornește la sfert de cheie ca înainte fum scoate normal am văzut ca după ce opresc scade motorina de pe conducta de retur

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru mihai22222):

Sincer nu am lucrat la Logan diesel, nu stiu cum are conductele. Daca pe furtunele care vin spre motor vezi aer inainte de a intra in pompa de injectie (care e undeva pe motor), cel mai probabil problema e de la pompa de motorina din rezervor. Trebuie desfacuta si verificata.

| mihai22222 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Si cand e motorul pornit se vede motorina mai mult spumoasa

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru mihai22222):

Repet, nu stiu cum arata sistemul de alimentare de la DCI, dar trebuie sa fie cam asa: pompa in portbagaj, conducte pana sub capota, filtru de motorina, conducte, apoi intra in pompa de injectie.
Tu pe unde vezi motorina cu aer?
Cel mai probabil de la pompa din rezervor porneste asa, trage pompa aer pe undeva, si de asta nu iti ajunge motorina calumea. Trebuie desfacut ansamblul pompa-plutitor, dar numai un mecanic isi poate da seama care e problema.
Scurgeri ai observat pe sub ea? Cand amorsezi manual, vine calumea pe conducte, sau tot cu aer?

| mihai22222 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Când motorul funcționează pe conducta care alimentează pompa de injecție jumătate vine limpede și jumătate spumoasa iar pe retur ce vine dela injectoare e spumoasa m-am uitat și sub mașina și nu-i pic de pata de motorina iar când amorsez vine limpede pe conducta care alimentează pompa

| Koss01 a răspuns:

Da sigur asta i cauza ai aer pe instalatie verifica s ar putea sa ai un furtun spart de la trepudatii furtunul a ros in ceva si s a gaurit aceeasi problema am avut o si euwinking

| samysilver a răspuns:

La mine cand scade sub 10l de motorina imi face asa dar in rest cand are mai mult porneste la sfert.sau ai e conducta sparta