| Pussydestroy3r a întrebat:

Salut, am o mașină de prin 2003 cu faruri aftermarket, omologate pe Europa dar omologare pentru halogen.
Eu am led pe ele, faza lunga, scurta și poziția tip Angel Eyes cu led portocaliu.
Nu îmi este neapărat frica de ledul de pe faza lunga și scurta, ci de Angel Eyes ul de pe poziție, asa vin farurile omologate, sa schimb ledurile portocalii in unele albe? Sa să pun un bec normal de poziție, am itp ul in scurt timp și vreau sa știu care ar fi cea mai simpla și buna varianta.
Trec itp-ul cu acele Angel eyesuri portocalii?

5 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Nu exista fara omologat in Europa cu led portocaliu. In toata Europa, pe fata sunt admise doar luminile albe si galbene, iar pe spate rosii si portocalii.
Dar sa fim seriosi, poti trece ITP si fara faruri...

| Simpatic a răspuns (pentru regis):

Cu spaga, ca in Romania.
Apropo de ITP de asta multi dintre inginerii aia de lucreaza pe acolo au bani, nu din salariul lor de 2 lei.
Cunosc un porc de acesta care are vila si 5 masini doar din spagi, si uite asa trec ITP-ul toate coteturile, gunoaie.
Astia nu sunt intregi la minte...
Pe de alta parte as propune ca statiile ITP sa fie doar cu si prin RAR, adica sa se faca niste statii care sa fie de stat si sa functioneza ca acum la orice garaj de asta care are o aprobare, ca aici se intampla doar lucruri dubioase.
Romania tara... tuturor posibilitatilor!

| regis a răspuns (pentru Simpatic):

Ti se are ca spaga e mai mica la stat, sau?!? Manevrele adevărate se fac la RAR.

| Simpatic a răspuns (pentru regis):

Da,dar macar putea exista un altfel de control daca erau cateva centre itp, fata de multitudinea de serviceuri care fac itp acum.
in fine, asa e si la rar sunt spagari, pai nu-s din neamul nostru?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Daca nu pui farurile originale sau ce omologari ai tu acolo sanse minime sa treci itp