| piticull a întrebat:

Salut, am o mașină opel zafira din 2001, i-am dat lu frate-miu cheile sa mi-o mute din loc iar el în loc sa o bage a întâia a bagat-o a 3 si a murit motorul, apoi a doua oara la fel a bagat-o din nou a 3 si a murit motorul. Când m-am urcat eu la volan, am dat sa o pornesc și nu a mai pornit, iar când ii tineam contactul spre pornire se auzea motorul ca încearcă sa pornească și nu reușea, apoi apărea în bord masina și cheie (service) de la ce poate fi?

10 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Eu cred ca e doar înecata. Transmisia sigur nu ea, fiind o cutie manuala motorul va porni si daca dai cutia jos.
Încearcă sa o pornești cu accelerația la podea.

| mgtow a răspuns:

A deteriorat transmisia, daca nu avea permis dc l-ai lasat sa se urce in masina?

| piticull explică (pentru mgtow):

Si cum unde se afla sau unde se găsește

| mgtow a răspuns (pentru piticull):

Depinde ce mecanic ti se pare serios sa mergi la el

| darrio2007 a răspuns:

Asa se intampla daca dai masina pe mana oricui nepriceput. Ti-a terminat ceva la transmisie. Service scrie pe ea.

| piticull explică (pentru darrio2007):

Si cum arata sau unde se găsește transmisia?

| darrio2007 a răspuns (pentru piticull):

Planetare, ambreiaj, cutie de viteze, cardan(dupa caz).

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

rolling on the floor
Scuzati.
Nu are nimic transmisia. Motorul are. Cheia service probabil se aprinde din cauza ca nu citeste chipul din cheie/nu se dezactiveaza imobilizatorul. Incearca si cu cheia de rezerva, daca ai.
Daca nu e de la imobilizator, atunci e nasol, poate sa sara de la punct din cauza socurilor date de incepatori.
Cheama un mecanic sa o porneasca, nu mai cauta transmisia rolling on the floor

| piticull explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Am vorbit cu un mecanic a pus tester ul s-a ars panoul de control de la pompa de injecție. îmi cere 2350lei sa o facă laughing

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru piticull):

Cauta un electronist care stie sa repare modul de pompa Bosch, ar trebui sa scapi cu vreo 500 de lei.
Se arde un tranzistor din ele, care comanda imobilizatorul.
Povestea e aceeasi si la unele motoare de Ford, Audi si BMW.
https://www.clubopel.com/......wtopic.php