| Queensisjdne a întrebat:

Salut,am un golf 4 1.6 azd si nu baga rece, compresorul porneste dar nu baga aer rece in masina, am mers in servis sa bag freon si baietii au zis ca si pe teava de inalta si de joasa presiune am 2 bari si a mers masina 10 min si pe aia de inalta presiune nu facea presiune, ramanea tot la 2 bari, compresorul mergand. Freon are putin in instalatie dar nu au putut sa bage freon deoarece nu facea presiune ca sa poata sa baga in instalatie mai mult freon, e posibil sa nu mai aiba compresie compresorul?

2 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Asta trebuia sa ti-o spuna baietii la care ai fost.

| relian a răspuns:

Ai 2 bari pentru ca compresorul nu baga, pe tevile alea undeva ai switch de presiune, iar daca ai freon putin switchul ala inchide compresorul.
Daca mai ai putin freon, inseamna ca pe undeva curge, cauta tevile alea, vezi pe unde au urme de ulei, verifica la conectii la fel, ar putea sa fie garniturile ciupiyte si sa scape pe acolo.

Am vazut spui nu baga aer rece, dar aer baga in masina? Ma refer aer de care o fi cald nu conteaza de care, daca baga aia trebuie sa stii.

Compresorul nu ai de unde sti ca functioneaza pentru ca nu ai cum sa stii. Fulia aia xce vezi tu, aia ce este invirtita de cureaua de accesorii, este de fapt un ambreaj, ala cupleaza si decupleaza axul compresorului.
Acea fulie, acel ambreaj se roteste tot timpul, doar ca atunbci cand nu-i deschis AC nu cumpleaza sa roteasca si compresorul.

Se aude cand cupleaza un clink acolo daca cineva sta si asculta linga compresor, atunci cand cineva pune AC ON.
Deci verifica daca se aude. Ar putea sa fie compresorul defetc, ar putea sa fie acel ambreaj defect, ar putea sa fie doara ca este low in freon.

Mergi la unia care se pricep mai bine.
Daca pui AC ON si cu ceasurile puse pe porturile alea afara nsu presiuni dioferite, aia inseamna - compresorul nu functioneaza, dar asta nu inseamna ca este defect. Cum am spus poate sa fie defect sau poate sa nu fie.

Sa faci o treaba buna, trebuie sa scoati tot freonul ala afara, apoi sa tragi vacum cu o pompa, dupa bagi freon si incerci.
Tu nu ai pompa de vacum, trebuie sa mergi la unia care stiu, nu unde ai fost tu.
Daca ei nu au dat nici un diagnostic, inseamna ca nu se pricep, stiu doara sa bage freon, atit ii duce mintea.
Ai nevoie de cineva care se pricepe la aer conditionat nu la pompieri.

Trebuie verificate ce am aratat mai sus, mai ales acel ambreaj, dar e nevoie de 2 oameni, unu in masina, altul afara sa asculte.Ambreajul daca este bun, ar trebuie sa cupleze, dar imediat switchul de presiune o sal puna iar OFF deci trebuie sa auzi clink clink acolo.
laughing cum am zis daca nu te pricepi mergi la unia care stiu despre AC.

Compresorul nu are compresie, compresorul este o pompa de gaz, aia e tot, pompeaza gaz, adica trage gaz pe teava mai groasa si pompeaza tot gaz pe teava mai subtire, aia e tot ce face un compresor, acel freon este un gaz.
Ciond compresorul se defecteaza, ori se gripeaza compresorul, pentru ca is parti mecanice in miscare, frecare, ori se rup valvele.